دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد این حزب، گفت: تمام مناطق سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله است و هرگونه ماجراجویی برای این رژیم گران تمام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۹۷
آل‌سعود بداند ظهور امام مهدی(عج) از مکه قطعی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، نصرالله در بخش دیگری از سخنانش درباره تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان گفت: اسرائیل در ده سال گذشته همواره تهدید کرده به لبنان حمله خواهد کرد و تاکنون تهدیدهای خود را عملی نکرده است. اگر این رژیم دست به چنین ماجراجویی‌هایی بزند، جنگ را به داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین خواهیم کشاند و هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های تحت اشغال اسرائیل نخواهد بود، مگر این‌که موشک‌های مقاومت به آنجا برسد.

درباره وضعیت سوریه نیز نصرالله گفت: حزب‌الله از هرگونه آتش‌بس در سوریه که رهبران این کشور با آن توافق کرده باشند، استقبال می‌کند.

حزب‌الله با هدف کمک به دولت و مردم سوریه به آنجا رفت و به مذاکرات امنیتی و نظامی کاری ندارد؛ بلکه به آنچه دولت سوریه درباره آن تصمیم بگیرد، پایبند است. باید از هر فرصتی برای پایان دادن به خونریزی در سوریه استفاده کرد. سوریه وارد مرحله جدید و حساسی شده و گروه‌های مسلح در آنجا در بدترین شرایط هستند. روسیه بیش از هر زمان دیگری با محور مقاومت و سوریه هماهنگ شده است.

وی به مصاحبه اخیر محمد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان اشاره و تأکید کرد: محمد بن سلمان در این مصاحبه اشتباه‌های زیادی کرد. بن سلمان نزاع در منطقه را از نزاع سیاسی به نزاع دینی و مذهبی تبدیل می‌کند.

وی در مصاحبه‌اش گفت که مشکلش با ایران این است که منتظر ظهور امام مهدی(عج) است. او باید بداند که ظهور امام مهدی از مکه قطعی است و این چیزی است که همه مذاهب بر آن متفق‌القول هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها