همزمان با مرگ مشکوک زن جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران، مرد مورد علاقه او در این ماجرا بازداشت شد. مرد جوان مدعی شد این زن خودکشی کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۶۰
مرگ مرموز زن جوان پس از سفر به تهران

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مینودشت استان گلستان از ناپدید شدن دختر جوانش خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دخترم ازدواج کرده و صاحب فرزندانی است. او با شوهرش دچار اختلاف‌هایی شده و درصدد بودند از هم جدا شوند. دخترم چند روز پیش از خانه بیرون آمد تا به خانه یکی از اقوام تهران بیاید که دیگر خبری از او نشد.

او با مردی آشنایی داشت و تصور می‌کنیم او از سرنوشت دخترمان خبر داشته باشد.

ماموران در جست‌وجوی این زن و مرد بودند که معلوم شد زن جوان 17 اردیبهشت امسال در بیمارستانی در تهران فوت شده است. با مرگ او دو روز پیش مرد آشنا بازداشت شد و اعلام کرد زن جوان قرص خورده و خودکشی کرده است.

با توجه به این‌که مرگ زن جوان در تهران رخ داده بود، پرونده او برای ادامه تحقیقات به شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

دیروز در غیاب بازپرس جنایی، قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران به تحقیق از متهم پرداخت.

متهم جوان به قاضی گفت: من در شرکتی به عنوان پیمانکار کار می‌کردم، یک سال و نیم پیش به‌طور اتفاقی با زنی جوان آشنا شدم. ارتباطمان شکل گرفت. اما مدتی بعد پی بردم او به من دروغ گفته و متاهل است. دیگر نمی‌خواستم او را ملاقات کنم، اما تهدید کرد اگر به این رابطه پایان دهم خودش را می‌کشد. حتی دو بار از خانه‌شان رفت و کسی از او خبری نداشت. بعد هم به‌دلیل گرفتاری‌هایی که برایم رخ داد کارم را از دست دادم و مسافر جابه‌جا می‌کردم.

وی افزود: برای این‌که بلایی بر سر خودش نیاورد به تهران آمدم. او هم از خانه فرار کرد و نزد من آمد. با خانواده‌اش تماس گرفتم و زن جوان را تحویل آنها دادم. 14 اردیبهشت دوباره مطلع شدم بدون اطلاع خانواده‌اش خانه را ترک کرده و به خانه یکی از اقوامش رفته است. با او حرف زدم و بعد برای بازگرداندن او به تهران آمدم. او دو بار با من قرار گذاشت اما سر قرار حاضر نشد.

سرانجام در آخرین محل قرارمان در محله نظام‌آباد او را در خیابان در حالی یافتم که حالش بد بود. می‌گفت قرص خورده و حالش بد است. خانواده‌اش را در جریان ماجرا قرار دادم. او را به بیمارستان منتقل کردیم که بعد از سه روز فوت کرد. نمی‌دانم چرا خانواده‌اش مدعی هستند از ماجرا خبر ندارند.

متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها