لامبورگینی به ساخت خودروهای زیبا و گرم مشهور است. اما این لامبورگینی کمی خوش‌تیپ‌تر از بقیه همتایان خود به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۵۴
خوش‌تیپ‌ترین لامبورگینی اونتادور + عکس

لامبورگینی به ساخت خودروهای زیبا و گرم مشهور است. اما این لامبورگینی کمی خوش‌تیپ‌تر از بقیه همتایان خود به نظر می‌رسد. چرخ های این خودرو از فلزمات متالیک از نوع 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب ساخته شده است. فضای داخلی این خودرو نیز به شکلی خاص ارائه شده است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عصر ایران، اگر شما به دنبال یک اونتادور می‌گردید و یک مدل معمولی از آن را دوست ندارید، این مدل میورا هومیج برایتان کفایت می‌کند. تنها 50 دستگاه از این خودرو به مناسبت گذر این مدل از مرز 50 سالگی وجود دارد که تاکنون به نماد پیشگامی این خودرو تبدیل شده است.

نسخه میورا هومیج ظاهری جذاب دارد. چرخ‌های این خودرو از فلز مات متالیک از نوع 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب ساخته شده است. فضای داخلی این خودرو نیز به شکلی خاص ارائه شده است.

از میان 50 خودرو ساخته شده این ترکیب رنگ و پوسته این مدل جذابیت بیشتری دارد و چشم‌گیرتر است. آبی تیره و نقره‌ای با ترکیب چرم مشکی در کنار رنگ قرمز- مشکی، مشکی- طلایی، سبز روشن و نقره‌ای ترکیبان زیبا از خود بر جای می‌گذارند.

نمایندگی فروش نیوپورت بیچ کالیفرنیا برای این خودرو 499 هزار و 990 دلار طلب کرده است که تقریبا 100 هزار دلار بیش از مدل تولیدی اونتادور کوپه پریمیوم در این روزهاست. اما جذابیت این خودرو می‌تواند برای ثروتمندان ارزشش را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها