سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی بزرگ در یک گاراژ تولید رنگ و چوب در شهرک خلازیر خبر داد و گفت: مهار شعله های آتش همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۸۶
آتش سوزی گاراژ تولید رنگ و چوب

به گزارش جام جم آنلاین، کاظم هاشم آبادی در گفتگو با مهر درباره جزییات این آتش سوزی گسترده گفت: ساعت ۱۳.۱۵ دقیقه ظهر امروز وقوع آتش سوزی در یک گاراژ تولید رنگ و چوب بری در شهرک خلازیر خیابان شکوفه ۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد حریق در محل یک گاراژ بزرگ که محل کار چهار کارگاه تولیدی رنگ و چوب است به وقوع پیوسته و به دلیل وجود مواد اشتعال زا شعله های آتش در حال گسترش هستند.

هاشم آبادی با اعلام اینکه مهار شعله های آتش همچنان از سوی ماموران آتش نشانی ادامه دارد، افزود: تا این لحظه هیچ مصدومی گزارش نشده است و با توجه به حضور گسترده ماموران آتش نشان شعله های آتش در کنترل قرار دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: تمام منازل مجاور این کارگاه شعله ور از سوی آتش نشانان تخلیه شده است و تقریبا پنج سر لوله فشار قوی آب در حال مهار شعله های آتش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها