دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان خبر داد:

صدور کیفرخواست پرونده برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور ناجا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به تشکیل پرونده برای برخورد خودروی بخشدار جوکار با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: پزشکی قانونی ایراد صدمات به مامور راهور را تأیید و وفق شکایت نماینده حقوقی نیروی انتظامی فرماندار ملایر نیز به مأمور توهین کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۷۱
جزئیات برخورد عمدی خودروی فرماندار ملایر با مامور پلیس راهور

به گزارش جام جم آنلاین، کامران حمزه در گفت‌وگو با میزان با اشاره به تشکیل پرونده برای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: حسب شکایت مأمورین پلیس راه محور همدان به ملایر مورخ ۴ اردیبهشت ۹۶ در ساعت ۴۸: ۱۳ مأمورین در عین کنترل سرعت با دوربین، خودرو سواری که دارای سرعت ۱۳۷ کیلومتر بوده را متوقف کردند.

وی افزود: با پیاده شدن راننده خودرو، افسر از راننده تقاضای مدارک می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو با معرفی خود به عنوان بخشدار جوکار و با عنوان اینکه خودرو فرمانداری است از ارائه مدارک توسط راننده خودداری می‌کند.

این مقام قضایی اظهار کرد: مأمور راهنمایی و رانندگی در ادامه به سمت جلوی خودرو جهت اعمال قانون می‌رود که بخشدار با بیان عبارتی توهین آمیز به مأمورین، شخصاً به عنوان راننده سوار خودرو شده و ضمن برخورد با مأمور، مأمور بر روی کاپوت خودرو می‌افتد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان تصریح کرد: پس از طی مسافتی با زدن ترمز، مأمور بر روی زمین می‌افتد و بدون کمک به مأمور از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی ایراد صدمات به مامور راهور را تأیید کرده است، گفت: وفق شکایت نماینده حقوقی نیروی انتظامی فرماندار ملایر نیز به مأمور توهین کرده است.

حمزه خاطرنشان کرد: محل وقوع درحوزه بخشداری جوکار بوده و حداکثر سرعت مجاز ۱۱۰ کیلومتراست.

دادستان همدان با بیان اینکه پرونده مزبور به شعبه بازپرسی ارجاع شده، یادآور شد: دستور احضار متهمین جهت بررسی موضوع صادر شده است و آنچه در رسانه‌ها مطرح شده بر اساس اظهارات و شکایات ناجا بوده و موضوع در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها