کتاب ۲۱۲ صفحه ای ایوانکا ترامپ به نام «زنانی که کار می کنند» این هفته به کتابفروشی های آمریکا آمد. ایوانکا ترامپ گفته هدف از نوشتن آن کمک به زنان شاغل نسل هزاره برای کسب موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای است.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۶۸
هفت چیزی که درباره دختر ترامپ نمی دانستید

به گزارش جام جم آنلاین کتاب ایوانکا ترامپ که لحن آن خیلی از خصوصیت ها و مشخصه های او را بیان می کند، شامل داستان ها و نقل قول های تشویق کننده و الهام بخش از ۱۳۰ نفر از افراد مشهور از جمله اپرا وینفری، کالین پاول، میندی کیلینگ، مایا انجلو، شریل سندبرگ، و والت دیسنی است.

این کتاب همینطور شامل نقل قول های انرژی بخش با خطاطی های گوناگون و رنگارنگ است که روی کاغذهای صورتی ملایم چاپ شده و ابتدای هر فصل جدید از کتاب است.

ایوانکا ترامپ این کتاب را پیش از انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ نوشت و بعد از پیروزی پدرش دونالد ترامپ پیشگفتار آن را کمی تغییر داد و به روز کرد.

کتاب «زنانی که کار می کنند» معرف ایوانکا ترامپ است که اکنون به عنوان مشاور ارشد پدرش در دفتر ریاست جمهوری آمریکا کار می کند و خودش نمونه یک زن شاغل است.

در اینجا به چند نکته از چیزهایی که خانم ترامپ در مورد خودش و زندگی شخصی اش در این کتاب بروز داده، اشاره می کنیم که شاید هیچکس نمی دانست:

او یک دونده است. خانم ترامپ در این کتاب نوشته: «تلاش می کنم تا به عنوان یک دونده پیشرفت کنم.»
او آدمی سخت کوش و کاری است. او نوشته: «هر کسی که من را می شناسد می داند که من از همه بیشتر کار می کنم.»
او در رشته معاملات ملک تحصیل کرده است. ایوانکا ترامپ اول در دانشگاه جرج تاون واشنگتن تحصیل می کرد که بعد به مدرسه ورتون در دانشگاه پنسیلوانیا منتقل شد. او در رشته معاملات ملکی همینطور رشته اقتصاد و تاریخ هنر تحصیل کرده است.
او اهل مطالعه است. او نوشته است: «من اطلاعات زیادی را با خواندن کتاب، روزنامه، انتشارات مربوط به تجارت، و مجله به دست می آورم.»
او اهل باغبانی است. ایوانکا ترامپ روز های آخر هفته را با باغبانی در خانه بیرون از شهرشان در نیوجرسی می گذراند که به گفته او فرصت مناسبی برای وقت گذراندن با فرزندانش است. او می گوید در حیاط منزلشان انواع مختلف بوته توت دارند، حتی درخت هلو و انجیر.
او هر روز مدیتیشن می کند. خانم ترامپ می گوید که سالها است که مدیتیشن می کند. او می گوید: «بدون اینکار نیمی از کارهای روزش را نمی تواند انجام دهد.» او میگوید ۲۰ دقیقه مدیتیشن برای باز کردن ذهن عالی است ولی ۵ دقیقه هم بهتر از هیچی است.
او طرفدار شیر مادر دادن به بچه است. خانم ترامپ می گوید: «یکی از سخت ترین چیزهایی که به کار باز گشتن با خود داشت، ادامه به شیر دادن به بچه هام بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها