رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری یک پزشک قلابی خبر داد که با استفاده از عنوان یکی از پزشکان معتبر کشور اقدام به جراحی زیبایی می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۴۳
پزشک قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سرگرد روح الله زمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد دستگیری پزشک قلابی در کیش، گفت: فرد دستگیر شده با جعل عنوان یکی از پزشکان معتبر در سراسر کشور اقدام به انجام فعالیت‌های پزشکی و کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: عمده فعالیت‌ها و تخلف‌های وی جراحی های زیبایی، لیزر پوست و مو، تزریق بوتاکس و موارد مشابه بوده است.

سرگرد زمانی اظهار کرد: پلیس آگاهی کیش پس از اطلاع، دستگیری این فرد را در دستور کار قرار داد که با اقدامات فنی و پلیسی شخص مورد نظر که بانویی 32 ساله است دستگیر شد.

وی گفت: در بررسی کیف دستی و خودروی این جراح قلابی مقدار قابل توجهی پول نقد، ارز کشورهای خارجی و کارت ویزیت پزشک معتبر که این پزشک قلابی اقدام به جعل هویت وی کرده بود، بدست آمد.

رئیس پلیس آگاهی کیش، گفت: همچنین سربرگ های مراکز پزشکی و درمانی مختلف نیز که وی با استفاده از آنها به مراکز پزشکی مراجعه و خود را پزشک معرفی می کرد از خودروی فرد دستگیر شده بدست آمده است.

وی اضافه کرد: این جراح قلابی سربرگ های مورد نظر را از مراکز درمانی و در فرصتی مناسب سرقت و از آن استفاده می‌کرد.

سرگرد زمانی در مورد فعالیت این جراح قلابی در کیش، گفت: خوشبختانه هیچ فعالیت پزشکی در کیش گزارش نشده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به محض دستگیری فرد کلاهبردار و کشف کارت های ویزیت، با پزشکی که وی عنوان آن را جعل کرده بود تماس گرفتیم و وی را در جریان قرار دادیم که پزشک مورد نظر اعلام کرد که 2 سال قبل شخصی با هویت معلوم برای همکاری پزشکی به وی مراجعه کرده بود که به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم از کار اخراج شد.

رئیس پلیس آگاهی کیش، اظهار کرد: فرد کلاهبردار در مدت زمانی که در مکان مورد نظر مشغول بکار بوده اقدام به جعل و نمونه برداری از کارت های ویزیت و آموزش هایی در حوزه پزشکی کرده بود.

وی با بیان اینکه این فرد 2 سال تحت تعقیب بود، افزود: این فرد در سراسر کشور از جمله شهرهای تهران، مشهد، اهواز، کرج، شیراز و سایر نقاط کشور اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سرگرد زمانی در پاسخ به سوالی که شکایتی از این فرد شده است؟ گفت: برخی مراکز پزشکی از وی شکایت داشتند که خبر دستگیری به آنها داده شد که آنها در شهر خود اقدام به تشکیل پرونده شکایت کرده اند و در همان شهرستان به آن رسیدگی خواهد شد.

وی در مورد نحوه دستگیری این فرد در کیش، گفت: وی به صورت مسافر تفریحی در یکی از خانه های شبانه که برای مدت 10 روز آن را اجاره کرده بود ساکن بود و با استفاده از خودروهای اجاره ای در سطح جزیره تردد می کرد که توسط پلیس آگاهی کیش دستگیر شد و پرونده وی در حال سپری کردن مراحل قضایی است.

رئیس پلیس آگاهی کیش در مورد موارد مشابه کلاهبرداری در کیش، گفت: خرید و فروش مسکن و اختلاف حساب بین افراد از موارد مشابه است و در این راستای متهمانی نیز دستگیر شده اند.

سرگرد زمانی در مورد ساماندهی خانه های شبانه نیز، اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای تامین تصمیمات خوبی مصوب شد که با اجرای آن ساماندهی صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها