عامل جنایت وقتی فهمید پلیس در تعقیب اوست، به ایران گریخت

مرد ترکیه‌ای قربانی نیت شیطانی

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری راننده‌ای که پس از تصادف با دو عابر پیاده در شهرستان جهرم سبب قتل غیر عمد یک دختر دانشجو شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۰۲
قاتل دختر دانشجو دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ علی ذوالقدری گفت: در پی وقوع حادثه رانندگی در یکی از محله های شهرستان جهرم و اعلام آن از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله مأموران در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مأموران مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با دو دختر دانشجو که به صورت پیاده در حال حرکت بوده اند، برخورد کرده و راننده از صحنه متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجروحان این حادثه رانندگی، به بیمارستان انتقال داده شدند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ ذوالقدری گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، راننده خودرو در مدت کوتاهی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اعتراف صریح متهم در وقوع تصادف با دختران دانشجو و کشف خودرو مورد نظر، تصریح کرد: راننده خاطی پس از بازسازی صحنه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها