در ایامی که برای گرفتن یک وام نه‌ چندان زیاد باید برای ضمانت راه‌های پر پیچ و خم را طی کرد، بانک‌های شهرستان چرداول به سهولت به مردم سخت‌کوش یک روستا تسهیلات می‌دهد، روستایی که مردمانش به خوش‌حسابی شهره‌اند و راه پرپیچ و خم روند اداری بانک‌هارا با سرعت خوش‌حسابی پیموده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۹
خوش‌حسابی ضامن بانکی اهالی یک روستا است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، روستای «وارگه» از توابع شهرستان چرداول، بخش مرکزی دهستان «آسمان آباد»، مردمی خون گرم، مهمان‌نواز و سختکوش دارد.

این روستا با 250 خانوار دارای 1 هزار و 320 نفر جمعیت است که به کشاورزی و دامداری اشتغال دارند، مردمان این روستا پاکی و صداقشان زبان زد است به طوری که در سنوات اخیر برای رونق کار و زندگی‌شان در بخش‌های کشاورزی و دامداری از تسهیلات بانکی استفاده می‌کنند.

«عزت‌الله حکیمی» دهیار وارگه اظهار کرد: مردمان این روستا در منطقه زبانزد شده‌اند به نحوی که سیستم بانکی شهرستان برای اعطای تسهیلات به مردم روستای ما به سهولت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حساسیت و دقت در بازپرداخت به موقع و حتی پیش از موعد تسهیلات بانک از سوی مردم این روستا منحصر به فرد است، گفت: دیده‌ایم که برخی از اهالی روستای ما حتی اقساط را با هم پیش از موعد سررسید پرداخت می‌کنند.

حکیمی ادامه داد: خوش حسابی مردم این روستا برای سیستم بانکی شهرستان به اثبات رسیده و بانک‌ها نیز ما را در دریافت تسهیلات به خوبی همراهی می‌کنند.

محمد از اهالی روستای وارگه و فارغ‌التحصیل کشاورزی است و در حال حاضر پدرش را در کارها از کشاورزی گرفته تا دامداری یاری می‌کند.

او از همراهی مردم با بانک‌ها و سیستم بانکی با مردم می‌گوید: مردم روستای ما به حدی خوش حساب‌اند که بازپرداخت اقساط بانکی را دقیق و به موقع انجام می‌دهند.

رضا ساکن روستای وارگه گفت: تلاش و همت بلند مردمان این دیار در منطقه زبان‌زد است از کار در مزارع دیم تا دامداری و رونق در کار مردمان این دیار گرفته تا مهمان‌نوازی و خون گرمی‌شان

«هوشنگ حیدرنژادیان» مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام نیز با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران به نحو مطلوب صورت گرفته است، اظهار کرد: تمدید، تقسیط و امهال وام‌های کشاورزان و دامداران آسیب دیده از حوادث قهری در این روستا از جمله اقدامات بانک کشاورزی برای اهالی این روستا بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای دستورالعمل بند 2 تبصره 35 سال 95 در جهت بخشش سود و متفرعات بدهی‌های بدهکاران از دیگر اقدامات انجام شده این بانک است، گفت: ابراز رضایت از برخورد کارکنان بانک کشاورزی از سوی مردم و رعایت اصل مشتری‌مداری از سوی این بانک از جمله منشورهای کاری بانک کشاورزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها