لطفا صفحات تقویم را ورق بزنید؛ برگردید به سال گذشته.به آخرین روز اولین ماه زمستان. راه‌تان را کج کنید تا خیابان جمهوری تهران، نزدیکی‌های چهارراه استانبول. همانجا که قبلا ساختمان پلاسکو ایستاده بود بلند و قدکشیده و حالا جای خالی‌اش بیش از هرچیز دیگری توی چشم می‌زند. همانجا که 16 آتش نشان پرکشیدند سمت آسمان؛ همان‌ها که مدافعان وطن نام گرفتند و اسم شان برای همیشه در تاریخ فداکاری این مرزو بوم ماندگار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۴۵
پلاک کوبی کوچه ای در تهران به نام شهید آتش‌نشان+عکس

به گزارش جام‌جم‌آنلاین شهید آتش‌نشان محسن قدیانی یکی از همان‌هاست. شهیدی که حالا یکی از کوچه‌های شهرمان به نامش پلاک‌کوبی شده‌است؛ کوچه ای در منطقه 15 تهران ، محله مسعودیه.
مراسم پلاک کوبی معبر مظاهر در ناحیه شش این منطقه به نام شهید محسن قدیانی با حضور شهردار منطقه 15 و خانواده معظم شهید در محله مسعودیه برگزار شد. علی اکبر انجمنی شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معزز شهدا برای ما افتخار است، گفت: شهدا تنها متعلق به خانواده هایشان نبوده بلکه متعلق به همه جامعه هستند.
وی همچنین با تاکید براینکه روحیه جهاد و شهادت در کشور ما همچنان زنده است افزود: با گذشت چندین سال از دفاع مقدس، هنوز شاهد هستیم که انسانها با فداکاری، از جان گذشتگی و سپرکردن سینه به درجه رفیع شهادت نائل می شوند و روحیه رشادت، ایثار و شجاعت در کشور نهادینه شده و آیندگان نیز قطعا با این روحیه خوهند بود.
با نامگذاری این معبر، تعداد معابر نامگذاری شده به نام شهدا در این منطقه به 1342 معبر رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها