فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری باند سارقان مسلح و حرفه‌ای در اسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۴۹
دستگیری باند سارقان مسلح توسط پلیس راه آهن

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار علیرضا اکبرشاهی اظهارداشت: در پی دریافت برخی گزارش‌ها درباره سرقت اموال راه‌آهن توسط تعدادی از سارقان حرفه‌ای که به صورت سازمان‌یافته اقدام به سرقت در محدوده استحفاظی پلیس راه آهن اسلامشهر می‌کردند، پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس راه‌آهن قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به اینکه باند سارقان در کار خود بسیار حرفه‌ای بوده و با تجهیزات کامل و به صورت تخصصی از اموال راه‌آهن سرقت می‌کردند، افزود: در این راستا پس از شناسایی نقاط آلوده از حیث فعالیت این افراد، گروهی تشکیل شده و منطقه مورد نظر، تحت پوشش انتظامی قرارگرفت.

وی با تاکید به اینکه در هنگام عملیات، سارقان رفتار بسیار تهاجمی داشته و به منظور ایجاد وحشت و ناکام کردن مأموران پلیس با استفاده از اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند، خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی با انجام اقدامات کنترلی لازم، ضمن خنثی‌سازی اقدام سارقان، موفق به دستگیری آنان شدند.

سردار اکبرشاهی تصریح کرد: در پایش میدانی تعدادی اسلحه شکاری، سلاح سرد و ابزارهای لازم برای سرقت اموال راه‌آهن، توسط مأموران کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اقلام مسروقه شامل قطعاتی از جمله باطری، لوله مسی، انواع سیم و کابل، صفحه نگهدارنده ریل و تجهیزات داخل قطار مانند بخاری، هواکش و... بود که به نمایندگان راه آهن تحویل داده شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: یکی از سارقان نیز در جریان این درگیری زخمی شد که بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، پس از تشکیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها