رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با جام جم آنلاین،

نامزدها به اظهارات رقبا اعتراض داشتند / کاندیدها هنگام مناظره با بیرون استودیو تماس ندارند

رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون ذکر نام معترضان برگزاری مناظره انتخاباتی روز جمعه تصریح کرد: اعتراضات بیشتر پیرامون نوع گفتمان و اظهارات سایر نامزدها بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۸۱
نامزدها به اظهارات رقبا اعتراض داشتند / کاندیدها هنگام مناظره با بیرون استودیو تماس ندارند

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین ضمن تأیید شکایت سه تن از نامزدها به کمیسیون متبوع در خصوص برگزاری مناظره، گفت: دلایل اعتراضات دارای محورهای گوناگونی بوده که اظهار نظر برخی نامزدها در خلال مناظره از جمله آنهاست و این موضوع در کمیسیون در دست بررسی است.

وی درباره این مطلب که آیا ساز و کاری در جهت معرفی نامزدها و تمایل آنها برای اثبات ادله خود در خصوص یک ادعا با ابزاری همچون پاور پینت، پخش فیلم و صوت، نشان دادن نمودار و ... اندیشیده شده خاطر نشان کرد: چنین چیزی تاکنون برای مناظره در نظر گرفته نشده چرا که در یک برنامه مناظره‌ای افراد می‌توانند برای معرفی و ارایه برنامه خود، بصورت بحث و تبادل نظر با نامزد رقیب به گفتگو بپردازند.

قاضی زاده در پاسخ به این سوال که آیا نامزدها امکان ارتباط گیری با محیط بیرون از صحنه مناظره با مشاوران خود با لوازم الکترونیکی همچون تبلت و موبایل دارند، ابراز داشت: خیر این امکان برای آنها وجود ندارد و تنها در مدت زمان استراحت و پذیرایی می‌توانند با مباشران خود وارد شور شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها