رئیس‌جمهور ایالات متحده:

برجام اثر منفی بر اقتصاد آمریکا دارد

رئیس جمهور جدید آمریکا با اشاره به اینکه با ورود به کاخ سفید گویی درون "پیله" زندگی می کند، گفت که فکر نمی کرد پست ریاست جمهوری این قدرت دشوار باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۶
ترامپ: گمان می کردم رئیس جمهور شدن ساده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، یکصد روز از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گذرد اما احساس می کند که در یک پیله گرفتار شده است. وی میزان دشواری شغل جدیدش را درک نکرده است و آرزو می کند که بتواند کاری ساده را خودش انجام دهد.

ترامپ در گفت وگو با خبرگزاری رویترز به نظر می رسد که مشتاق زندگی خود پیش از ورود به کاخ سفید است. این گفت وگو به مناسبت گذشت یکصد روز از آغاز بکار ترامپ در کاخ سفید انجام شده است.

وی گفت: "من عاشق زندگی گذشته خود بودم. چیزهای بسیار زیادی داشتم.. الان کارهای بیشتری از دوره زندگی گذشته خود دارم. گمان می کردم که مسئله ساده تر باشد".

بعد از گذشت بیش از پنج ماه از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری و فرا رسیدن یکصدمین روز ریاست جمهوری وی اما به نظر می رسد که میهمان جدید کاخ سفید همچنان در حال و هوای روزهای انتخابات به سرمی برد.

گواه مدعا این است که در جریان ملاقاش با شی جین بینگ رئیس جمهور چین در واشنگتن، ترامپ برگه ای را به وی نشان داد و گفت که این جدید ترین آمار نقشه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا است. ترامپ در دفترش در کاخ سفید خطاب به رئیس جمهور چین گفت: "بفرمایید. می توانید این را بگیرید. این آخرین نقشه آمارها است". وی سپس نسخه ای از نقشه آمریکا را به رئیس جمهور چین ارایه می کند که مناطق پیروزیش در انتخابات با رنگ قرمز مشخص شده است. ترامپ خطاب به رئیس جمهور چین افزود: "این به نظر خیلی خوب است، اینطور نیست؟ روشنه که رنگ های قرمز متعلق به ما است".

ترامپ با ملالت درخصوص وضعیت خودش در کاخ سفید صحبت کرد و گفت: "تو عملا داخل پیله کوچکت زندگی می کنی زیرا اطراف تو اینهمه محافظ وجود دارد که با وجود آنها عملا نمی توانی هرجا بخواهی بروی".

وقتی ترامپ وقتی کاخ سفید را ترک می کند، سوار یک خودروی لوکس یا خودروی شاسی بلند می شود اما خودش به خاطر مسائل امنیتی و تشریفاتی نمی تواند رانندگی کند. ترامپ می گوید: من رانندگی رو دست دارم اما نمی تونم اون کار رو انجام بدم."

چیزهای زیادی در زندگی ترامپ که حالا وارد دوره ریاست جمهوری شده، تغییر نکرده است. او امپراطوری مالی خود را از طبقه 26 برج خود مدیریت می کرد و به نظر می رسد که تماس های تلفنی اش هنوز قطع نشده باشد.

او همیشه با دوستان و همکاران سابقش در تماس است و از آنها مشورت می گیرد و حمایت می شود. دستیاران ارشدش می گویند که به این مسئله تن داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها