رئیس رسانه ملی ضمن خوش آمد گویی به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای نخستین مناظره در صدا وسیما حضور یافتند گفت: امیدواریم انتخابات جشن ملی و دارای برکات فراوان برای ملت باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۰
سیاست ما رعایت عدالت رسانه ای برای نامزدها است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، علی عسکری در جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قبل از شروع مناظره نخست افزود: صدا وسیما برای اینکه هزینه های زیادی بر کاندیداها تحمیل نشود و عنصر سرمایه و سرمایه داری که در دنیا مرسوم است در ان مداخله نکند تمهیدات فوق العاده ای فراهم کرد که وقت فراوانی اختصاص یابد تا کاندیداها و نامزدها بتوانند صحبت کنند و مردم هم بتوانند به این صحبت ها گوش کنند و نامزد دلخواه خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم کارها بی طرفانه و با عدالت رسانه ای انجام شود و در این باره بر طبق سیاست خودمان عمل کردیم ضمن اینکه شورایی هم در سازمان وجود دارد که اگر موردی باشد فورا تذکر می دهد و ما هم به آن توجه می کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: ساده ترین شیوه برای مناظره نامزدها انتخاب شده که بنا به نظر کاندیداها می توان در نحوه برگزاری آن برای دفعات بعد قدری تغییر داد.

دکتر علی عسکری در جمع شش کاندیدای ریاست جمهوری پیش از آغاز قرعه کشی برای صندلی های مناظره توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه اجرای مناظره برعهده معاونت سیماست، گفت: افزود: برگزاری مناظره به این شکل است که ابتدا موضوعی مطرح می شود کاندیدای مورد سؤال 4 دقیقه فرصت دارد در زمینه مورد بحث به ارائه نظر و دیدگاه های خود بپردازد و سپس 5 کاندیدای دیگر هر کدام 2 دقیقه فرصت دارند نظر خود را درباره مطالب گفته شده کاندیدای مورد سؤال قرار گرفته ارائه دهند و در پایان این بخش نیز آن کاندیدا 5 دقیقه فرصت دارد جمع بندی نهایی داشته باشد و بدین صورت از 6 کاندیدا ریاست جمهوری سؤال پرسیده می شود و 6 بار این روند تکرار خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما درخصوص مدت استراحت میان برنامه نیز با طرح این موضوع که پس از صحبت های 4 کاندیدا، فرصت 15 دقیقه ای برای استراحت داده می شود، نظر دیگر کاندیدا ها را جویا شد.

دکتر علی عسکری پس از جمع بندی نظرات کاندیداها اعلام کرد: پس از صحبت های شش کاندیدا استراحت داده می شود به این معنی که پس از دو ساعت استراحت داده می شود و سپس ادامه مناظره برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها