کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نخستین برنامه‌ای که در صد روز اول انجام خواهد شد، برنامه‌ای تحت عنوان «کاج» است.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۶۱
روحانی: در ۱۰۰ روز اول طرح «کاج» را اجرا می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان ضبط برنامه خود در استودیوی سیما در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره جزئیات و اولویت‌های برنامه صد روزه‌اش پس از انتخاب شدن، گفت: نخستین برنامه‌ای که در صد روز انجام خواهد شد و نهایی خواهیم کرد، برنامه‌ای تحت عنوان کارورزی است که مخفف آن کاج است؛ در سال گذشته در هیئت‌هایی که مربوط به اشتغال بود، بحث کردیم و بعد در شورای عالی اشتغال پنجم بهمن سال گذشته مطرح کردیم و چارچوب آن تصویب شد و به عنوان نمونه در یکی دو استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرایی و عملیاتی شدن این برنامه دنبال این هستیم که ایرادات آن را بدانیم، سازمان برنامه و بودجه هم آیین‌نامه اجرایی آن را تنظیم می‌کند و حتماً تا پایان دولت یازدهم آماده خواهد شد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در دولت دوازدهم نخستین اقدام در زمینه طرح کارورزی برای اشتغال جوان‌های ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: جوان‌ها دعوت می‌شوند در مراکز فنی حرفه‌ای مهارت‌آموزی ببینند و همزمان در بنگاه‌های اقتصادی کار می‌کنند و دولت در این مدت چند ماه کارآموزی کمک می‌کند که در بنگاه‌ها مشغول به کار شوند، برای مدتی بیمه کارفرما را دولت پرداخت می‌کند.

وی افزود: مقررات آن تدوین شده است، یک حرکت خوبی برای اشتغال جوانان خواهد بود و ما در استان‌های نمونه شاهد بودیم که 70 درصد جوانان شاغل در بنگاه‌ها جذب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها