فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم:

دستگیری سارق حرفه ای در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۳۷
دستگیری سارق حرفه ای در رباط کریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی حین گشت زنی در محور میدان الغدیر به یک نفر که در حال پرسه زنی در اطراف خودروها بود مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی متهم را حین فرار دستگیر کرده و در بازرسی بدنی از آن تعداد سه دسته انواع کلید خودروهای سواری و ابزارآلاتی برای باز کردن درب خودروها کشف کرده و متهم را جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

پاشاکی اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به۱۲فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر رباط کریم اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از افزایش ضریب امنیتی در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس همواره با عوامل برهم زننده نظم مردم با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان این که تعامل پلیس و مردم می تواند سبب امنیت بیشتر در جامعه شود، افزود: مردم عزیز می توانند با مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند تا به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها