کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کشور از نظر من در موقعیت حساسی قرار دارد، از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و منطقه ای که در آن قرار داریم، از نظر توسعه ای در یک پیچ تاریخی هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۲۰
جهانگیری: نفت ۱۴۰دلاری تکرار نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، اسحاق جهانگیری در اولین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران با اشاره به اینکه انتخاباتی بزرگ و سرنوشت ساز در پیش داریم، گفت: انتخاباتی که هرکسی در آن با ایفای نقش خود و با رای آگاهانه اش کاری می‌کند که در مقابل خداوند و ملت ایران پاسخگو باشد. من هم برهمین اساس می خواهم بگویم چرا به عنوان نامزد ریاست جمهوری آمده ام.

وی افزود: کشور از نظر من در موقعیت حساسی قرار دارد، از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و منطقه ای که در آن قرار داریم، از نظر توسعه ای در یک پیچ تاریخی هستیم، هم فرصت هایی کم نظیری داریم هم با مسائل، تنگناها و تهدیدهای مختلفی روبرو هستیم.

عضو حزب کارگزاران تصریح کرد: با صلاح دید بزرگان اصلاحات و تاکید آقای روحانی برای ایفای همین مسئولیت به صحنه آمدم. به عنوان مکمل و یاوری برای دفاع و پیشبرد راه اصلاحات و اعتدال به میدان آمدم.

وی به مساله بیکاری اشاره کرد و گفت: با حجم نیروهای جوان تحصیل کرده و جویای کار مواجه هستیم. بیش از ۵ میلیون دانشجو در حال تحصیل هستند. برای رفع این چالش نیازمند تولید، کارآفرینی و ریسک پذیری هستیم و متاسفانه هر خانواده ایرانی دغدغه بیکاری اعضای خود را دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم اقداماتی برای فقرزدایی و برطرف کردن چهره خشن از جامعه اسلامی در دولت دوازدهم اشاره کرد و ادامه داد: در دولت یازدهم اقدامات مهمی برای کمک به افراد تحت پوش کمیته امداد و سازمان بهزیستی انجام شده اما باید کار جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: در زمان نفت ۱۴۰دلاری رییس‌جمهور می گفت سالی ۲میلیون شغل ایجاد می کنیم،اما اشتغال دردولتش صفر بود، نفت۱۴۰دلاری تکرارنمی‌شود مگر با جنگ.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی تاکید کردو گفت: باید از همه نیروها بدون توجه به گرایش سیاسی برای خدمت‌گذاری در دولت‌ و بخش خصوصی استفاده کرد. نباید مدیران را بخاطر اینکه گرایش سیاسی هم‌سو ندارند از خدمت‌گذاری کنار گذاشت. باید به دانشگاه‌ها استقلا کامل داده شود تا محیط پرنشاطی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها