با گرم شدن هوا بدن به مایعات بیشتری نیاز دارد البته نیاز به مایعات در بدن انسان روز و ماه و سال مشخصی ندارد و هر روز باید به میزان کافی مایعات نوشید اما توجه داشته باشید در فصول گرم سال بدن تعریق بیشتری دارد و باید به مقدار کافی آب نوشید. آبمیوه‌های طبیعی در تابستان نیز منبع مناسبی از ویتامین‌ها را همراه خود دارند.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۴۶
آبمیوه‌گیری، کالای فصل گرما

قدیمی‌ترها به یاد دارند که در این فصل یا هر قدر به تابستان نزدیک‌تر می‌شدیم، کاسب‌های دوره‌گرد در محلات، چرخ‌های مخصوص انواع نوشیدنی‌ها را به راه می‌انداختند تا در ظل گرما جگر تشنگان جلا داده شود.

آب زرشک، آب آلبالو، آب آلو و بشکه بستنی فروش پُر هل و گلاب که رهگذران را برای ایستادن پای چرخ لم داده زیر سایه درختان، وسوسه می‌کرد.

این روزها در مغازه‌های شیک آبمیوه و بستنی‌فروشی باز هم این محصولات با کیفیت و قیمت‌های متنوع در دستگاه‌های مجهز آبمیوه‌گیری یا بستنی‌ساز دیده می‌شود و خیلی‌ها هم سعی می‌کنند با بشکه‌های شبیه به بشکه بستنی چرخ‌های قدیمی، خاطرات گذشته را تازه کنند اما با این همه وسایل آبمیوه‌گیری جدید و متنوع که با آن ظرف چند ثانیه می‌توان انواع آبمیوه و بستنی را تهیه کرد، جایگزین‌کردن وسایل سنتی کار سختی است.

زندگی امروزی و شتاب در هر کاری حتی برای تهیه یک نوشیدنی، جایی برای وسایل سنتی در خانه‌ها باقی نگذاشته است و برای تهیه یک آبمیوه، زیاد منتظر نمی‌مانیم و به قول معروف با شمارش 1،2،3؛ آب هر میوه‌ای گرفته و سرو می‌شود.

آبمیوه‌گیری با سلامتی

آبمیوه‌گیری‌ها انواع و قیمت‌های مختلفی دارند که با سلیقه خودتان می‌توانید آنها را خریداری کنید. محصولات ایرانی هم در بازار موجود است که رقابت سختی با همتاهای خارجی خود دارند. تولید کنندگان ایرانی برای رقابت در بازار فروش ناچارند کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و اعتماد مشتریان را جلب کنند.

تهیه آبمیوه‌گیری با کیفیت در بازار نشانه علاقه شما به سلامتی است. دستگاهی که ایده‌آل باشد نشان می‌دهد شما به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و آبمیوه را در وعده‌های غذایی خود بخصوص درفصل گرما جا داده‌‌اید.

چه نوع آبمیوه‌گیری بخریم؟

آبمیوه‌گیری‌هایی با دهانه ورود میوه با قطر زیاد، تقریباً اجازه ورود هر میوه‌ای را بدون برش می‌دهد. آبگیری توسط تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود. مخزن تفاله گنجایش زیادی دارد و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه تهیه کرد بدون نیاز به تخلیه تفاله.

تنظیم سرعت و قدرت دستگاه توسط پیچ کنترل روی دستگاه صورت می‌گیرد. در کنار این، آبمیوه‌گیری‌هایی نیز از جنس پلاستیک ساخته شده اند تا هم سبک باشند و هم به آسانی تمیز شوند و البته به‌دلیل حمل راحت مورد توجه‌اند.

با این حال هنگام خرید، به دکمه‌های تنظیم سرعت این دستگاه‌ها توجه کنید زیرا این امکان را ایجاد می‌کند که برای میوه‌های مختلف سرعت‌های مختلف را انتخاب کنید.

در هنگام خرید به پایه‌های دستگاه دلخواهتان هم توجه کنید. پایه‌های ضدلغزش سبب ایستایی دستگاه در حین کار می‌شود و به دستگاهتان آسیب نمی‌زند.

استفاده آسان از یک دستگاه و امکان شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، کاربرد روزانه آن را ممکن و آسان می‌سازد بنابراین به تمامی این نکات در زمان خرید توجه کنید.

قیمت

آبمیوه‌گیری‌ها به تناوب جنس، عملکرد، توان، سرعت، طراحی و نوع قطعات در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود که می‌توان با بودجه 200 هزار تومان تا دو میلیون تومان آنها را خریداری کرد.

آبمیوه‌گیری‌های امروزی نیز در دودسته غذاسازها وآبمیوه‌گیری تک قابل خریداری هستند که قیمت غذاسازها زیر یک میلیون تومان نیست اما آبمیوه‌گیری‌های تک قیمت‌های بسیار کمتری دارند. مولینکس، پارس‌خزر، کنوود، دلونگی، تفال و فیلیپس از جمله برندهای مشهور تولید آبمیوه‌گیری هستند که در بازار به چشم می‌خورد.

ضمیمه چمدان جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها