هشدار دفتر احمدی نژاد به صداوسیما

کاندیدا ها تخریب کنند باید فرصت پاسخگویی بدهید

دفتر رئیس دولت های نهم و دهم با انتشار اطلاعیه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، درمورد دروغ پراکنی و وارد آوردن اتهامات بی پایه و اساس ازجانب نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۶۵
کاندیدا ها تخریب کنند باید فرصت پاسخگویی بدهید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،سایت دولت بهار اعلام کرد: دفتر رئیس دولت های نهم و دهم با انتشار اطلاعیه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، درمورد دروغ پراکنی و وارد آوردن اتهامات بی پایه و اساس ازجانب نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هشدار داد و با استناد به قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حقوق شهروندی تاکید کرد که در صورت چنین رفتاری، باید وقت پاسخگویی به اتهامات وارد شده از رسانه ملی در نظر گرفته شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

با تاکید بر اینکه آقایان احمدی نژاد و بقایی هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای موجود ندارند و از هیچ کدام آنها نیز حمایت نخواهند کرد، به صراحت اعلام می داریم که به استناد اصول متعدد قانون اساسی، قانون مدنی و حقوق شهروندی، صدا و سیما مکلف است در صورت ورود کاندیداها به دروغ پراکنی و ایراد تهمت و افترا ، معادل همان زمان را در اختیار دولت قبل و کسانی قرار دهد که مورد ظلم ناجوانمردانه قرار گرفته اند.

این یک خواهش یا استدعا نیست بلکه یادآوری یک حق و از حقوق اساسی ملت است که حاکمان موظف و متعهد به صیانت از آن هستند.

توهین کاندیداها به دولت قبل در اصل توهین به ملت است. گروه های کثیری از مردم در دیدار با جناب آقای احمدی نژاد بر این نکته تاکید دارند و می خواهند که به توهین ها و افترائات پاسخ داده شود و اصرار دارند که ایشان از عملکرد دولتشان دفاع کنند.

دفاع از عملکرد دولت های نهم و دهم و در حقیقت دفاع از مردم و رأی آنهاست و آقای احمدی نژاد مصممند که به این خواست مردم به طور جدی جامه عمل بپوشانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها