در پی تشدید تنش ها در شبه جزیرۀ کره، زیردریایی هسته ای «میشیگان» آمریکا مجهز به موشک‌ های هدایت‌ شونده امروز به بندر «بوسان» واقع در کره جنوبی وارد شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۱۲
زیردریایی هسته ای آمریکا وارد بندر بوسان کره جنوبی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بی بی سی، با وجود تشدید تنش ها در شبه جزیره کره به دنبال گسترش حضور نظامی آمریکا در این منطقه، زیردریایی هسته ای «میشیگان» (Michigan) مجهز به موشک‌ های هدایت‌ شونده امروز وارد بندر «بوسان» (Busan) کره جنوبی شد.

بر اساس این گزارش، قرار است زیردریایی مذکور پس از مدتی برای حضور در یک رزمایش نظامی در دریای ژاپن به گروه رزمی متشکل از ناو هواپیمابر «کارل وینسون» بپیوندد.

این در حالیست که مقامات کره شمالی پیشتر هشدار داده بود تا در صورت تجاوز نظامی آمریکا به این کشور، پیونگ یانگ قادر است ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» را مورد اصابت موشک های خود قرار داده و آن را غرق کند.

در هفته های گذشته و همزمان با اعلام خبر اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به بخش غربی اقیانوس آرام در مجاورت شبه جزیره کره، رسانه دولتی کره شمالی به واشنگتن هشدار داد که پیونگ یانگ در صورت مشاهده هرگونه نشانه ای دال بر تجاوز آمریکا، این کشور را هدف حمله اتمی خود قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها