در این گزارش تصویری شاهد تصاویری از مردانی منزوی هستید که که «سدهو» نامیده می‌شوند و از نظر خودشان مرده محسوب می‌شوند. آنها طی یک تشریفات مذهبی حتی مراسم کفن و دفن خودشان را هم تدارک می‌بینند.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۳۹
چهره‌های هولناک مردگان متحرک+عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، صورتشان پوشیده با خاکستر است که استادانه با موادی طلایی رنگ آرایش شده است. اینها مردان مقدس مذهب «هندو» هستند و هنگامی که مسئولیت دینی خود را عهده دار می‌شوند، به صورت آیینی مرده حساب می‌شوند.

این مردان که «سدهو» نامیده می‌شوند، در کشورهای هند و نپال در انزوا زندگی می‌کنند و از نظر خودشان مرده هستند. و از نظر قانون هند نیز آنها رسما مرده هستند. آنها طی یک تشریفات مذهبی ممکن است که حتی مراسم کفن و دفن خودشان را هم تدارک بببینند.

یک لبنانی به نام «عمر ردا» که در شهر ریاصض عربستان سعودی زندگی می‌کند، عکس‌هایی از این افراد که خودشان را وقف اعتقاداتشان کرده‌اند در لباس و آرایش خاص مذهبی‌شان گرفته است که با هم می‌بینیم.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
۰
۰
باسلام:اینان مرتاضان هندی هستند وبا ریاضت وسختی درآیین هندو به این شكل درآمده اند.آنان معتقد هستند با ریاضت وسختی ودوری از ظواهر دنیوی وسبك نگهداشتن جسم وروح موقع مرگ وسوزاندن جسدشان روح براحتی از كالبد آزاد وبه سوی معبود پرواز میكند.واز عجایب كارهایشان این است كه دهها روز روزه داری كرده وبا یك خرما زندگی میگذارند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها