خرید کتاب با تخفیف 15 درصد +ارسال رایگان

مطمئن بخرید، آسان دریافت کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که نیاز فوری به یک کتاب داشتید و وقت این را نداشتید که به کتابفروشی‌های مختلف سر بزنید تا آن را پیدا کنید و بخرید و بهترین راه را در این دیدید که در اینترنت جستجویی کنید و کتابتان را از یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب تهیه کنید؛ اما با مشکل بدتری مواجه شدید. شما خریدتان را ثبت کردید ولی ضمن عذرخواهی به شما گفته می‌شود که کتاب مدنظرتان در بازار کتاب موجود نبوده است!
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۲
مطمئن بخرید، آسان دریافت کنید

از لوازم ابتدایی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای، این است که آنچه را که موجود نشان می‌دهد واقعاً داشته باشد.

به جرئت می‌توانیم بگوییم که یکی از خطوط اصلی راهنمای فروشگاه کتاب روزآهنگ همین نکته بوده است.

تمام تلاش در این سایت این است که آنچه را که موجود نشان می‌دهد، حتما موجود است و با خرید آن، حتماً مشتری مطئن باشد که حتماً به دستش می‌رسد؛ چون ما برای وقت مخاطبانمان ارزش قائل هستیم.

به گزارش ویرلن ، از دیگر نکاتی که موجبات جلب رضایت مخاطبان روزآهنگ را فراهم کرده است، روال آسان و سریع در خرید کتاب و ارسال به‌موقع و باکیفیت کتاب‌هاست.

دست‌اندرکاران روزآهنگ با رصد فروشگاه‌های اینترنتی در محصولات مختلف، تلاش کرده‌اند که بهترین فرایند را جهت خرید طراحی نمایند و امکان پیگیری محصول خریداری‌شده را تا زمان دریافت داشته باشند.

چون این حق مشتری است که بداند آنچه را که برایش هزینه کرده، در چه مرحله‌ای است و چه زمانی دریافت خواهد کرد.

همچنین به پاس اعتماد مشتریانی که بیش از 100 هزارتومان خرید می‌کنند، امکان ارسال رایگان فراهم شده است.

هرچند که تمایل ما این است که کتاب‌ها بدون هزینه اضافی به دست مشتریان برسد، اما حاشیه سود پایین در بازار کتاب اجازه امکان ارسال رایگان برای خریدهای با مبالغ پایین را نمی‌دهد.

ما می‌خواهیم که کتابخوانان راحت‌تر کتابشان را تهیه کنند و تا جایی که می‌شود وقتشان را به جای اینکه صرف یافتن و خرید کتاب کنند، صرف خواندن کتاب نمایند.

برای همین علاوه بر اطمینان دادن به مشتری از نظر موجودی و سرعت ارسال کتاب، تلاش شده است تا مشتری در فرایند یافتن کتاب نیز بتواند سریع‌تر به گزینه‌های مورد نظر خود برسد.



در روزآهنگ علاوه بر جست‌وجوی عنوان یا موضوع کتاب هم از طریق کتابشناسی آثار نویسندگان مختلف (مانند صفحه کتابشناسی آثار رضا داوری و صفحه کتابشناسی آثار کارل ریموند پوپر) و هم از طریق صفحه مخصوص هر ناشر (مانند صفحه اختصاصی انتشارات امیرکبیر با بیش از 1700 عنوان کتاب و صفحه اختصاصی نشر قطره با بیش از 1250 عنوان کتاب در سایت روزآهنگ) می‌توانید کتابی را که می‌خواهید، خیلی سریع بیابید.

همچنین به مناسبت ایام نمایشگاه کتاب می‌توانید کتاب‌های خود را تا بیستم اردیبهشت‌ماه سال 96 با 15% تخفیف از سایت فروشگاه کتاب روزآهنگ خرید کنید. برای این کار کد تخفیف 3295 را در صفحه مربوط به سبد خرید وارد کنید.

با ما باشید و ما را از نظراتتان بهره‌مند نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها