کد خبر: ۱۰۲۲۰۶۱
چگونه می توان محتوای مناسب برای سئو تولید کرد؟

محتوای مناسب برای سئو مهم است اما مهمتر از آن این است که محتوا بتواند در نتایج جستجوها رتبه مناسبی بدست آورد در معرض دید مخاطب بیشتری قرار گیرد. کیفت همواره مهم است اما این نکات سئو است که رعایت آنها می تواند تلاش های شما را برای جذب مخاطب هدف به ثمر برساند.

در اینجا به چند نکته که هم از دیدگاه کاربران و هم از دیدگاه موتورهای جستجو اهمیت دارد را با هم مرور می کنیم.

• تولید محتوای اصیل
تولید محتوای جدید اگر هیچ نوآوری در حوزه مورد بحث نداشته باشد، ارزش زیادی نخواهد داشت و مشکل می تواند از دیگر محتواها متمایز شود. این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که به موضوعات حوزه کاریتان از نگاهی دیگر بیاندیشید و محتوایی خاص و ارزشمند تولید کنید.

• بهینه سازی عنوان محتوا
عنوان محتوا یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب در نتایج موتورهای جستجو با آن روبرو خواهد شد. استفاده از کلیدواژه های اصلی مورد نظر در عنوان ایده خوبی است و در بهینه سازی سایت نباید در این کار افراط کرد. تلاش کنید که عنوانی جذاب دارای 55 تا 60 کاراکتر تولید کنید زیرا گوگل فقط این تعداد کاراکتر را در نتایج خود به نمایش می گذارد. همچنین بهتر است URL نیز با عنوان سازگار باشد زیرا ترکیبی از اعداد و علامت ها اصلا خوانایی لازم را برای کاربر نخواهد داشت.

• تمرکز بر روی ساختار محتوا
موتورهای جستجو برای نمایش محتوا در نتایج جستجو علاوه بر کیفیت محتوا، ساختار آن را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. از این رو داشتن یک ساختار مشخص با عنوان های مناسب و پارگراف های منظم هم خواندن محتوا را برای مخاطب آسان می کند و هم باعث می شود که موتورهای جستجو محتوا را در رتبه ی بالاتری قرار دهند. از این رو استفاده از تگ های عنوان برای محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است.

• استفاده از کلید واژه ها
امروزه اهمیت استفاده از کلید واژه ها در مقایسه با گذشته اندکی کاهش یافته است اما این فاکتور همچنان برای نشان دادن نکته ی اصلی که محتوا بر روی آن متمرکز شده، سودمند می باشد. استفاده از کلیدواژه ها اگر در حد تعادل و بصورت طبیعی باشد، می تواند به کیفیت محتوا بیافزاید.

• خوانایی محتوا
محتوا باید تا حد امکان ساده و بدون خطاهای گرامری و ساختاری باشد. برای حفظ خوانایی و قابل درک بودن متن بهتر است از جملات کوتاه و روان استفاده شود و از عبارات ثقیل تا حد امکان استفاده نگردد.

• بهینه سازی تصاویر
اگر تصاویر محتوا بهینه سازی شوند، این فرصت برای شما فراهم می شود که محتوایتان حتی از طریق جستجوهای تصاویر نیز قابل نمایش باشد. اگر در محتوا از تصاویر استفاده می کنید حتما سئوی آن را رعایت کنید تا این تصاویر بتوانند برای محنوت ارزش آفرین باشند.

نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد تنها چند مورد مهم از فاکتورهایی است که باید در بهینه سازی محتوا به آنها توجه کرد و امیدواریم این نکات برای شما سودمند باشند. برای مطالعه بیشتر و درک درستی از سئو سایت خود مقالات آموزش سئو و بهینه سازی را به صورت رایگان دنبال کنید و رتبه و جایگاه خود را بهبود ببخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها