وزیر اطلاعات با تاکید بر این که امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد ، گفت : پارسال 30برنامه بمب گذاری در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شد که فقط چهار مورد آن برای مردم اطلاع رسانی شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲۸
وزیر اطلاعات: کشف ۳۰ برنامه بمب گذاری سال قبل در کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی عصر جمعه در پانزدهمین سالگرد مرحوم ' عزت الله دامادی ' نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز با هوشیاری سربازان امام زمان ( عج ) چالشی به عنوان ترور ، انفجار و بمب گذاری در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان نوروز امسال فرمودند که در سال 95 مردم در امنیت پایدار زندگی کردند ، اظهار داشت : این جمله فرمانده کل قوا روحیه خدمت را در سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دوچندان کرده است.

وزیر اطلاعات گفت : در حالی که مردم بیشتر کشورهای جهان بویژه کشورهای منطقه با بحران بمب گذاری ، ترور و ناامنی مواجه هستند ، ملت در جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت پایدار هستند.

ترس دشمن از شهادت طلبی

وزیر اطلاعات ترس نداشتن مردم از مرگ را مهم ترین عامل بازدارنده دشمن در تعرض به جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که در نظام اسلامی مرگ تبدیل به میل به شهادت می شود و به همین دلیل زورگویان و ستمگران جرات حمله پیدا نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران از مرگ هراسی ندارد و به همین دلیل تسلیم ذلت نمی شود، افزود : امروز جوانان با روحیه شهادت طلبی ، مقابل هر گونه زورگویی ایستادگی می کنند.

علوی گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی را امتحان الهی دانست و گفت : زندگی عرصه آزمایش است و خدمت به مردم در نظام اسلامی با خستگی ناپذیری همراه است و اگر گرفتن مسئولیت برای اهداف و منافع شخصی باشد ، پاسخ خود را از ملت خواهد گرفت.

وزیر اطلاعات همچنین از مرحوم دامادی به عنوان انسان با اخلاق ،دلسوز نسبت به نظام و خدمتکار صادق به مردم یاد کرد و گفت : این مرحوم در جهت رفع مشکلات مردم‌حوزه انتخابیه ساری گام های بزرگی بر داشت .

وی تدین ، پایبندی و التزام به احکام شرح مقدس اسلام را از دیگر ویژگی های مرحوم دامادی دانست و ادامه داد : تلاش برای خدمت بی منت همواره مورد توجه این مرحوم بوده است.

مرحوم عزت الله دامادی نماینده دوره های سوم و چهار مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بود و هم اکنون نیز فرزندش محمد دامادی نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه در مجلس را بر عهده دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها