جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما در قلب آتش زندگی می کنیم اما اقتدار، تدبیر، حکمت، دور اندیشی، ژرف نگری و ظرافتهای عمیق رهبری معظم انقلاب اسلامی عوامل اصلی قوام قدرت ما بوده اند.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱۲
سردار سلامی: در قلب آتش زندگی می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش روحانیون شاغل در سپاه ( میقات 15) از روحانیون به عنوان نشانه های صادق هدایت پاسداران یاد کرد و گفت: علمای سپاه الگوهای بسیار ارزشمندی برای پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: هنر رهبری الهی انقلاب اسلامی در این است که همچون سفینه نجات کشور و ملتی را از دل تمامی تهدیدات به ساحل امنیت و آرامش سوق دهند این همان شرح صدری است که خداوند متعال در اختیار کسانی که می‌خواهد آنها را هدایت کند قرار می دهد.

سلامی با بیان اینکه احیای مجد و عظمت اسلام توسط انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی عامل فرسایش و زوال قدرت آمریکا شده و آنها دیگر صاحب قدرت و اراده برتر جهانی نیستند.

وی با اشاره به شرایط کنونی آمریکا نیز تصریح کرد: اقتصاد آمریکا همچنان بیمار و افسرده و قدرت نظامی آنها خسته و فرسوده است و آمریکایی ها دیگر توان مدیریت تحولات را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: بحمد الله در بعد ارتقای توان دفاعی به مرحله ای رسیده‌ایم که دشمنان نمی‌توانند ما را تهدید کنند اما در بعد اقتصادی نیازمند رشد یافتن و شکوفایی هستیم تا دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند در این عرصه نیز ما را تهدید و تحریم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها