مدیرکل گمرک شهید رجایی:

هرمزگان جولانگاه قاچاقچیان نیست

ناظر گمرکات هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: تعامل، انسجام و عزم جدی گمرک و ارگان‌های انتظامی و مراجع قضایی و اطلاعاتی برای پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با قاچاق است.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲۰
هرمزگان جولانگاه قاچاقچیان نیست

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از هرمزگان، علیرضا دشتانی افزود: تمام اقدامات گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از تولید ملی است و برای تحقق اینهدف تعامل ویژه ای بین گمرک با ارگانهای انتظامی و دستگاه قضا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: قلمرو هرمزگان دیگر جولانگاه قاچاقیان نیست و در راستای این رسالت محموله‌های قاچاق و ممنوعه با هوشیاری کارکنان این گمرک کشف و با دعوت از نیروی انتظامی، پرونده را جهت بررسی‌های لازم به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.

مدیر کل گمرک شهید رجایی با تقدیر از حمایت و همراهی دادستان هرمزگان با گمرک شهید رجایی تصریح کرد: اگر حمایت ها و همکاری های مقامات قضایی استان به ویژه دادستان در این پرونده نبود از سرعت رسیدگی و برخورد با متخلفان کاسته می‌شد.

ناظر گمرکات هرمزگان تاکید کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز در حمایت از تولید ملی در حال انجام است. در این راستا هم مدیرعامل و هم اعضای هیئت مدیره شرکت‌های متخلف واردکننده کالای ممنوعه به کشور مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دشتانی خاطرنشان کرد: مبدأ صادرات محموله داروهای نیروزا طبق اسناد موجود یکی از کشورهای آسیای شرقی اعلام شده و گمرک ایران می‌تواند از طریق امور بین‌الملل مراتب را به وزارت امور خارجه ابلاغ و وزارت امور خارجه نیز به کشور متبوعه اعلام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها