پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۳۰
وضع قانون اساسی جدید با عینک دودی+عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری ها، پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود.

داوطلبی 54 ساله در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و گفت: دو فرزند بیکار در خانه دارم؛ باید فکری به حال کار جوانان کرد؛ اگر رئیس جمهور شوم، از جوان ها کار می کشم و نمی گذارم حتی یک جوان هم بیکار بماند؛ از بیکاری جوان ها اعصابم به هم می ریزد.

دوره سربازی را در میان دوران ریاست جمهوری‌ام طی می کنم!

جوانی 22 ساله با در دست داشتن شناسنامه اش به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و قبل از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: هنوز به خدمت سربازی نرفته ام؛ سربازی رفتن با رئیس جمهور شدن منافاتی ندارد؛ فکر می کنم دوره دو ساله سربازی را باید در میان دوران ریاست جمهوری‌ام طی کنم.

ثبت نام کاندیدای بدون برنامه برای انتخابات ریاست جمهوری

دقایقی پیش یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورتی که رئیس جمهور شوم از کابینه فعلی فقط آقایان ظریف و هاشمی را نگه می دارم.

وی افزود: فعلا برای اداره کشور برنامه خاصی ندارم.

همینجوری آمدم رییس جمهور شوم

یکی از کاندیداهای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه شعار خاصی برای خود انتخاب نکرده است، گفت: همینجوری آمدم رییس جمهور شوم.

وی همچنین گفت: حتی یک وزیر دولت فعلی را هم در کابینه ام نگه نخواهد داشت.

وضع قانون اساسی جدید توسط یک داوطلب با عینک دودی

یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عینک دودی بر چشمهایش داشت، پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیر بازنشسته هستم و می خواهم یک قانون اساسی وضع کنم که مردهای تنبل در آن جایی نداشته باشند.

وی افزود: می خواهم به برادرزاده هایم بگویم قبر پدرم را بازسازی کنند!

خواهران فرهنگ‌ساز در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند

دو تن از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام به جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور آمدند و گفتند: ما دو نفر خواهر هستیم و هدفمان از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فرهنگ سازی در کشور است.

همه وزرای فعلی را نگه می‌دارم

یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، پس از ثبت نام با بیان اینکه شعار انتخاباتی دارد اما فعلا آن را رسانه ای نمی کند، گفت: همه وزرای فعلی را در کابینه ام نگه می دارم.

وی با بیان اینکه در صورت رئیس جمهور شدن، بر روی برجام فکر خواهد کرد، افزود: به نظرم تایید صلاحیت می شوم.

شناختی از وزرای فعلی ندارم

یکی از کاندیداهای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه شعار من «رفاه مردم» است، گفت: برجام را جلو می برم.

وی با بیان اینکه شناختی از وزرای فعلی دولت یازدهم ندارد، افزود: بعید است تایید صلاحیت شوم.

کارنامه ابتدایی یک داوطلب ریاست جمهوری با چند تجدیدی

یکی از کاندیداهای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام، در جمع خبرنگاران حاضر شد و کارنامه ابتدایی خودش را به اصحاب رسانه نشان داد؛ در این کارنامه چندین نمره تجدیدی و ردّی در دروس علوم تجربی، ریاضیات و عربی، به چشم می خورد.

ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری تصریح دارد که انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای این شرایط باشند: رجال مذهبی، سیاسی - ایرانی‌الاصل- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران- مدیر و مدبر- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

با وجود تصریح قانون در رابطه با شرایط ثبت‌نام کنندگان اما بسیاری از افراد که از شرایط فوق‌الذکر تنها تابعیتش را دارا می‌باشند سودای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و کسب شهرت از این طریق می‌کنند و اندکی موجبات دردسر سیستم انتخاباتی را فراهم می آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
واشقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
دنیا داره به ریشمون میخنده با این انتخابات ثبت نام كردنمون
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
بنظرم از حیث تیپ شناسی نفر آخر گزینه مناسبی است
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
فكر نكنم رجال سیاسی ما بیشتر از این افراد باشند.
و گرنه بفرموده مقام معظم رهبری ما هم جوانان شایسته،هم منابع كافی و البته ضعف مدیریت و كارهای صورت گرفته اصلا كافی نبوده.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام باور كنید هر كی رئیس جمهور بشه بهتر از احمدی نژاده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
اون خانمه فكر میكنه خیلی روشن فكره.انتظار تایید شدن هم نداشته باشه با اون عینك دودی و...
روزبه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
تمام این افراد ذره ای از مشكلات جامعه را دارند . پس بهتر از افرادی هستند كه هیچ مشكلی ندارند ومیخواهند مشكلات جامعه را حل كنند .

نیازمندی ها