ارتش سوریه در بیانیه ای با بیان اینکه حملات ائتلاف آمریکایی به دیرالزور موجب وقوع انفجار در یک انبار حامل تسلیحات شیمیایی داعش شد، تأکید کرد: ثابت شد که تکفیری ها دارای تسلیحات شیمیایی هستند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۳۹
انبار بزرگ تسلیحات شیمیایی داعش منفجر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، فرماندهی کل ارتش سوریه با صدور بیانیه ای از وقوع انفجار در یک انبار بزرگ حامل تسلیحات شیمیایی داعش در دیرالزور خبر داد. طبق اعلام فرماندهی کل ارتش سوریه به دنبال این انفجار صدها غیرنظامی کشته شدند.

بر اساس این گزارش، فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرده است: این حادثه ثابت کرد که تروریست های داعش و جبهه النصره از مواد سمی و تسلیحات شیمیایی برخوردار هستند.

ارتش سوریه اعلام کرده است: ما بارها در خصوص تسلیحات شیمیایی در نزد تروریست های تکفیری هشدار داده بودیم.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین تأکید کرده است: انفجار انبار بزرگ تسلیحات شیمیایی داعش، واقعیت هماهنگی تروریست ها با بیگانگانِ حامی آنها برای استفاده از این تسلیحات و نسبت دادن این جنایت به دولت سوریه را برملا کرد.

ارتش سوریه افزود: بار دیگر تأکید می کنیم که نیروهای سوری هیچگونه تسلیحات شیمیایی را در اختیار ندارند. مجددا نسبت به برخورداری تکفیری ها از تسلیحات شیمیایی و احتمال استفاده از آنها علیه غیرنظامیان سوری هشدار می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
رحمان: زنده باد مقاومت

نیازمندی ها