یک عروس و داماد هم برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۲۷
عروس و داماد هم وارد عرصه انتخابات شدند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری ها، در حاشیه سومین روز از نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری عروس و دامادی برای نام نویسی در دوره دوازدهم وارد وزارت کشور شدند.

رئیس جمهور بالقوه ای که حتی سن خودش را هم نمی داند!

یکی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از سن و سال دقیق خود مطلع نیست، گفت: گمان می کنم حدود 50 ساله هستم.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل جامعه خدمت نکردن مسئولان است، تاکید کرد: آمده ام صادقانه خدمت کنم و امیدوارم همه مرا کمک کنند.

پاسخ جالب کاندیدای ریاست جمهوری به سوال تحصیلات شما چقدر است؟

یکی از داوطلبان 80 ساله ریاست جمهوری که متولد سال 1315 بود، پس از ثبت نام به خبرنگاران گفت: در صورت انتخاب شدنم ریشه تمام مشکلات را می کَنم.

وی در پاسخ به این سوال که سوادتان چقدر است، گفت: تا آنجایی سواد دارم که «برو کار کن مگو چیست کار، که سرمایه جاودانی است کار».

بیکاری و محرومیت را ریشه کن می‌کنم

یکی از داوطلبان ثبت نام کننده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با لباس عربی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود، با بیان اینکه بعد از تایید صلاحیت برنامه هایش را اعلام می کند، گفت: به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام.

وی افزود: می خواهم وعده ای بدهم که توان اجرای آن را داشته باشم و از این رو اعلام می کنم که قصد دارم بیکاری و محرومیت را در کشور ریشه کن کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
باسلام:افراد گمنام بهتر میتوانند مملكت رااداره كنند.برای اینكه خودشان با همین یارانه ایی كه دریافت میكنند مماشات خود وخانواده شان را تامین وبا سیلی صورتشان راسرخ نگه میدارند.همانطوریكه آمار نشان داده پدران ومادران بیسواد فرزندانی با تحصیلات فوق دكتری تربیت میكنند.
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
وقتی آموزش سیاسی نباشه و مردم با سمت ها و جایگاه ها آشنا نباشن نتیجه میشه همین !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
قانون نیاز به بازنگری یا اضافه كردن بند جدید جهت جلوگیری از به تمسخر گرفته شدن مهمترین انتخابات دارد.
سعید نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
سلام . اینكه هركسی بتونه ریس جمهور بشه خیلی خوبه ولی واقعیت اینه كه این افراد یا برای خودنمای میان یا برای نشان دادن اعتراض . به هر حال جز اینكه باعث اسباب زحمت شوند ان هم برای مسولان كار دیگری نمیتوانند انجام دهند . به نظر من مجلس شورای اسلامی باید با وضع قوانینی از این گونه اعمال جلوگیری كند . كه برای این كار من چند تا پیشنهاد دارم اگه خاستید براتون ایمیل میكنم .
این انتخابات برای من خیلی مهمه چون ریس جمهور امریكا گفته بود بعد از اینكه ایرانیان ریس جمهور انتخاب كنند با ما كار دارد . این یعنی دخالت . و به ریس جمهور امریكا میگویم از انجای كه انتخابات شما رویه ما تاثیری نداره انتخابات ما هم به شما ربطی نداره .
تا زمانی كه شما گردن كشی كنید ما از شما گردن كش تر هستیم .
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
با اینا بریم اسرائیل رو یك شبه نابود كنیم.خخخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
شاید زیاد مهم نباشه كه طرف قبلا چكاره بوده در امریكا وقی كه یه هنر پیشه ریس جمهور میشه چرا در ایران نشه؟ جای خالی احزاب قوی خیلی خالیه چون احزاب مرام نامه وخط مشی دارند ادم از قبل میدونه برنامشون چیه ولی اینجا مردم با شخص مواجه اند
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
واقعا مسخره اش رو در آوردن
یه عده همه چی رو بازی میكرن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها