مدیر کل دامپزشکی اصفهان گفت: صادرات جنین منجمد گاو به آذربایجان از استان اصفهان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴۷
اصفهان جنین گاو به آذربایجان صادر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، شهرام موحدی ضمن بیان این مطلب افزود:‌ با توجه به کیفیت مطلوب فرآورده‌های لبنی در اصفهان امروز موفق شدیم با توجه به ضوابط سخت گیرانه واردات به روسیه با استقبال خریداران روسی از محصولات شرکت‌های شیر پگاه اصفهان و گلپایگان مواجه شویم.

وی ادامه داد: در ابتدای سال ۹۶ و در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده با پیگیری های فراوان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان طی سال گذشته شرکت پگاه اصفهان به عنوان دومین شرکت لبنی در استان بعد از شرکت پگاه گلپایگان موفق به اخذ مجوز صادرات به کشور روسیه از فدراسیون دامپزشکی آن کشور شد.

صادرات جنین منجمد گاو از اصفهان

مدیر کل دامپزشکی اصفهان به اهمیت وظایف اداره کل دامپزشکی از جمله آنفلوانزا و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اشاره و تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ طیور بومی به خاطر این مشکل معدوم شده که با این وجود با اقدامات شبانه روزی در دامپزشکی توانسته شد که حدود ۹۷ درصد طیور استان از این بیماری نجات داده شود.

وی با اشاره به اهمیت وزارت جهاد کشاورزی به ویژه حوزه دامپزشکی در بحث اقتصاد مقاومتی، گفت: اقدامات مهمی از جمله صادرات جنین منجمد گاو به آذربایجان صورت گرفت که بسیار امر مهمی است و مجوز صدور دو کارخانه لبنیات اصفهان به روسیه از جمله این اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها