رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: همایش دوچرخه سواری عمومی با شعار «2 بهتر از 4» در شهر زنجان با شرکت بیش از یک هزار و 100 نفر از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۳
همایش دوچرخه سواری«2 بهتر از 4»در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین از زنجان؛ فرهاد عصفوری افزود: در این همایش که 22 فروردین به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و سه شنبه های بدون خودرو و همزمان با روز زمین پاک در 2 بخش بانوان و مردان برگزار شد، بیش از 800 دوچرخه سوار مرد و 300 دوچرخه سوار زن حضور داشتند.

وی ادامه داد: استارت دوچرخه سواری بخش مردان از محل آتشنشانی ایستگاه شماره 2 واقع در جاده گاوازنگ زنجان زده شد و دوچرخه سواران با عبور از میدان ارتش و خیابان های سعدی شمالی، سعدی وسط، دلجویی و تقاطع دروازه رشت به خط پایان این همایش که کارخانه کبریت زنجان (موزه صنعت) بود رسیدند.

عصفوری افزود: دوچرخه سواری بخش بانوان نیز در محوطه درونی پارک بانوان زنجان واقع در بلوار 22 بهمن، نزدیک ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان همایش که به همت هیات دوچرخه سواری و شهرداری زنجان و با همکاری و مساعدت آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی و اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد به قید قرعه به دوچرخه سواران شرکت کننده، جوایزی چون دوچرخه و تجهیزات ورزشی اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها