رییس‌ جمهور در حاشیه افتتاح مجتمع کاغذ امیرآباد:

باید در عرصه تولید کاغذ به خودکفایی برسیم

رییس جمهوری با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه اقتصادی و ایجاد نشاط در میان مردم، اظهار داشت: رفع دغدغه ها برای سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری بسیار مهم است. کاری که دولت تدبیر و امید انجام داد در یک جمله خلاصه می‌شود و اینکه امید مردم به آینده کشور و نظام در جهت مادی و معنوی افزایش پیدا کرده است و آینده را روشن‌تر می‌بینند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۲
برخی می‌گویند چرا در ماه‌های پایان دولت افتتاح پروژه‌ها زیاد شده است

به گزارش جام ‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 43 طرح و پروژه در استان مازندران، با اشاره به تاریخ و فرهنگ بزرگ، دین اسلام، مذهب علوی، عشق ایرانیان به خاندان رسالت و ایستادگی در 8 سال دفاع مقدس، گفت: ملت ایران ملتی بزرگ است و باید با نشاط، کار و تلاش به جلو حرکت کنیم.

رییس‌ جمهور افزود: امید ما از دیروز بیشتر است و دولت نیز به دنبال همین امر بود. برخی می‌گویند چرا در ماه‌های پایان دولت تدبیر و امید افتتاح طرح ها و پروژه‌ها زیاد است اما همه ما باید از این امر خوشحال باشیم و باید در نظر داشت، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها مختص به زمان کنونی نبوده و در دهه مبارک فجر و هفته دولت، چندین افتتاح و بهره‌برداری داشتیم.

وی تصریح کرد: همه ملت و ارکان نظام و کشور در حال تلاش برای تحقق این اهداف هستند و خوشحالیم که تحرک جدیدی در کشور بوجود آمده است.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه باید تولید ملی و اشتغال که مقام معظم رهبری در سال جاری بر آن تأکید کرده‌اند به گفتمان سال تبدیل شود، گفت: در جلسه‌ای با مقام معظم رهبری به بنده درباره کالاهای وارداتی تأکید کردند که اگر کارخانه‌ای در کشور در حال تولید است، نباید جنس مشابه خارجی وارد شود و بسیار مهم است که در سال جاری گفتمان همه ما به تولید، کار، تلاش و اشتغال تبدیل شود.

روحانی با بیان اینکه ان‌شاء‌الله انتخابات پیش رو بسیار پررونق برگزار شود، به شرایط حساس کنونی کشور اشاره و تأکید کرد: باید قدرت، وحدت و انسجام خود را در این انتخابات به جهانیان نشان دهیم.

وی تأکید کرد: امید داریم که در این انتخابات، اخلاق قربانی نشود و مراقب هستم و همواره سفارش می‌کنیم که به اخلاق در کشور لطمه‌ای وارد نشود، چرا که اخلاق می‌تواند در جامعه، آرامش، معنویت و اعتماد ایجاد کند.

رییس‌ جمهور افزود: نباید دین خود را بفروشیم و شرایط کشور به گونه‌ای است که به دنیا نشان دهیم که انتخابات ما با انتخابات آمریکا و اروپا فرق دارد چرا که جامعه‌ای اسلامی بوده و بنیانگذار انقلاب اسلامی ما، امام خمینی(ره)، می‌باشد و رهبری همچون مقام معظم رهبری، دارای قانون اساسی اسلامی، قرآن و عشق به خاندان اهل بیت(ع) هستیم.

روحانی با اشاره به صبر و تحمل حضرت علی(ع) و اخلاق خوش ایشان با مردم، گفت: امیرالمؤمنین(ع) با اتصال به آسمان و حتی هوش بالای خود می‌دانست که ابن ملجم مرادی کیست؟ اما با این حال بیشتر از دیگران به وی لطف می‌کرد.

وی ادامه داد: تا متوجه می‌شویم، فردی رقیب ماست رفتار ما به گونه‌ای دیگر می‌شود، اما باید در نظر داشته باشیم که امیرالمؤمنین، هیچگاه به ابن ملجم لجوج و منافق ، با وجود شناخت کاملی که از وی داشت، حتی در آخرین لحظات عمر پربرکت خود تعرضی نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
147
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
۰
۰
چون قبل از این دنبال برجام بودن الان وقتشون ازاد شده شایعه درست نكنید من اقای روحانی و دوست دارم دوباره به ایشون رای میدم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها