وزیر خارجه آمریکا در نشست گروه 7 گفته که روسیه باید از بین ائتلاف با آمریکا و متحدانش یا ائتلاف با بشار اسد، ایران و حزب‌الله یکی را انتخاب کند.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۱۴
تیلرسون: روسیه بین ایران و آمریکا، یکی را انتخاب کند

به گزارش جام ‌جم آنلاین به نقل از فارس، وزیر خارجه آمریکا پس از نشست گروه 7 و در آستانه سفر به مسکو، اظهارات ضد ایرانی و سوری مقامات آمریکایی را تکرار کرده است.

«رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا که برای نشست گروه 7 در ایتالیا به سر می‌برد، قرار است پس از این نشست به مسکو سفر و با همتای روس خود دیدار کند.

او امروز سه شنبه پس از نشست گروه 7 مواضع آمریکا علیه ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان را تکرار کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، تیلرسون گفته که روسیه باید بین ائتلاف با آمریکا و متحدانش و ائتلاف با بشار اسد، ایران و حزب‌الله، یکی را انتخاب کند.

وزیر خارجه آمریکا درباره نظر گروه 7 درباره سوریه گفت که «برای همه ما روشن و واضح است که دوران حکمرانی خانواده اسد در حال به اتمام رسیدن است».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
عجله نكن عجله نكن زنگ تفریحه نكبت امریكایی دوران خونخواری و جنایت شما امریكاییهای شغال خیلی وقته به سر امده و ترك برداشته و كورید كه نمیبینید لرزه های استعمارتون هر روز بیشتر میشه و با مخ دارید میرید در باتلاق سوریه تا همون تكه پاره هایی كه از پرچمتون مونده در اینده ای نزدیك خواهد سوخت تا اشغالهای امریكایی تا ابد از تاریخ محو بشن و ایالتهایی پاره پاره و در ضد هم شكل بگیره /// لعنت بر امریكای شغال و ارازل طرفدارش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها