در شرایطی که امروز آیت الله رئیسی با انتشار بیانیه ای به طور رسمی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد، مصطفی میرسلیم به عنوان نامزد حزب موتلفه درباره معرفی معاون اول کابینه و چند وزیر مصاحبه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۱
انتخاب معاون اول رئیس جمهور و 3 وزیر دولت از نظر میرسلیم

به گزارش جام جم آنلاین، هرچه به روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، آرایش صحنه رقابت سیاسی 29 اردیبهشت شفاف تر می شود. مصطفی میرسلیم نیز به نمایندگی از حزب موتلفه قرار است وارد این میدان رقابت شود، او درباره تیمی که با او در دولت کار خواهند کرد، توضیح داد: شاید ضرورت نداشته باشد که تمام اعضای دولت را در زمان انتخابات معرفی کنیم. وقتی زمان تبلیغات انتخابات فرا برسد نام تعدادی از آنها را اعلام خواهیم کرد تا تقریبا گرایش ما برای مردم روشن باشد و بدانند ما می خواهیم با چه افرادی کار کنیم.

میرسلیم افزود: معاونین رئیس جمهور طبیعتا مشخص می شوند چند وزیر اصلی را هم می توان مطرح کرد. البته ساختار بعضی از وزارتخانه ها مثل وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید اصلاح شود چون ساختارهای فعلی جوابگو نیست. ضمن آنکه کار درستی نیست که یک معاون رئیس جمهور مسئولیت جهانگردی را بپذیرد و بعد از درون آن چیزی در نیاید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به صورت جزئی تر گفت: وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشاورزی اهمیت دارند که معرفی خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها