عضو کمیسیون کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

خبر خوش برای جوانان؛ اخذ گواهی‌نامه رانندگی بی‌نیاز از کارت پایان خدمت

جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کاهش 86 درصدی تخلفات در معافیت های کفالت، نتیجه اقدامات مثبت سازمان وظیفه عمومی برای کنترل و اصلاح فرآیندهایی مانند تغییر در روند استعلامات ثبت احوال است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۹
کشف کارت‌های جعلی پایان خدمت/ مشمولان به وعده‌های افراد سودجو توجه نکنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار ابراهیم کریمی گفت: در سال های اخیر این سازمان توانسته با اجرای طرح تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت با کارت هوشمند، حجم بالایی از کارت های جعلی پایان خدمت و معافیت را شناسایی و کشف کند.

وی گفت: همچنین هوشمند سازی کارت های مذکور موجب شده تا ضریب امنیت کارت ها افزایش و جعل آنها امکان پذیر نباشد.

سردار کریمی گفت: مشمولان به وعده های افراد سود جو و متقلب توجه نکنند وبرای اطلاع از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی و فرآیندهای آن، با پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه یا از طریق تلفن گویا به شماره096480 اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: اصلاح فرآیندها، صدور کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت ، شناسایی و برخورد با متخلفان، منجر به کاهش چشمگیر تخلفات در حوزه سربازی شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه در سال 95 تخلفات پزشکی 65 درصد کاهش یافته است، افزود: تغییر روند معافیت پزشکی به نحوی بود که سعی شده است از نفوذ افراد سود جو در فرآیند ها جلوگیری شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ادامه داد: به کارگیری پزشکان نیروهای مسلح در معاینه اولیه مشمولان و ایجاد ارتباط سیستمی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) با آنان ، همچنین ارسال جوابیه بیمارستان ها از طریق پیک در معاینه تخصصی مشمول و یا بستگان درجه یک وی (پدر، مادر، برادر و خواهر) در معافیت های کفالت، موجب شده تا دسترسی افراد به مدارک پزشکی محدود و تخلفات در این زمینه کاهش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
پلیس +10 اصلا كارشو درست انجام نمیده من رفتم برای معافیت تحصیلی اسم مدرسه منو اشتباه زد كلی رفتم نظام وظیفه درستش كنم اخرشم گفتن درست نمیشه و مشكلی پیش نمیاد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها