سال 71 نامه ای به رهبری رسید که رویش نوشته بود: «کمترین مطیع شما، سید مرتضی آوینی». سید مرتضی، صادقانه ترین حرفهایش را خیلی راحت و ساده و کوتاه، در آن نامه نوشته بود: «تا بذل جان در راه اجرای فرامین شما ایستاده ایم».
کد خبر: ۱۰۱۷۰۳۵
سید اهل قلم که باید همیشه یادش بود

به گزارش جام جم آنلاین، سال 71 نامه ای به رهبری رسید که رویش نوشته بود: «کمترین مطیع شما، سید مرتضی آوینی». سید مرتضی، صادقانه ترین حرفهایش را خیلی راحت و ساده و کوتاه، در آن نامه نوشته بود: «تا بذل جان در راه اجرای فرامین شما ایستاده ایم».

اما این ها فقط حرف او نبود که حرف دل های مشتاق انقلاب بود: «این سخن یک فرد نیست، دست جماعتی عظیم است که به سوی حضرت شما دراز شده تا عاشقانه بیعت کند، بسیارند کسانی که می دانند شمشیر زدن در رکاب شما برای پیروزی حق از همان اجری در پیشگاه خدا برخوردار است که شمشیر زدن در رکاب حضرت حجت (س)»

پیشتر، سال 61 که با گروه خود، به ملاقات رئیس جمهور وقت رسیده بودند، حضرت آیت الله خامنه ای مفصل درباره روایت فتح صحبت و روی متن زیبای برنامه تأکید کرده و پرسیده بود نویسنده این برنامه کیست؟ اما سید مرتضی از قبل، به دیگران سپرده بود که درباره او صحبت نکنند. رهبری در آن جلسه می گوید متون روایت فتح، شاهکار ادبی است.

بعدها که سید، شهید می شود، رهبری پشت یک قرآن می نویسد: «به یاد شهید عزیز، سید شهیدان اهل قلم، آقای سیدمرتضی آوینی که یادش غالباً با من است»

| عکس نوشت | شماره سوم | سطرهای پنهان در دل عکس|
| سید مهدی سیدی |

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها