مرد رهگذر که در حمله دو سارق کیف‌ قاپ مصدوم شده بود، بعد از 21 روز، در جدال با مرگ شکست خورد. با مرگ او پلیس جست‌وجویی ویژه برای دستگیری سارقان آدمکش را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۰۴
مشتری بانک قربانی سرقت مرگبار

به گزارش جام‌جم، ظهر 23 اسفند سال گذشته مردی با پلیس کرج تماس گرفت و ازحمله سرنشینان خودروی پژو به مردی رهگذر خبر داد. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند او غرق در خون در خیابان افتاده است. ماموران موضوع را به اورژانس گزارش کردند و با حضور امدادگران مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد. همزمان با گزارش وقوع این حادثه به قاضی ایوب ابراهیمیان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج، با دستور وی تحقیقات پلیسی برای دستگیری ضاربان آغاز شد. در این مرحله ماموران به تحقیق از شاهدان پرداختند که معلوم شد مرد مصدوم کیفی به دست داشته و از بانک خارج شده بود. هنوز مسافتی طی نکرده بود که یک خودروی پژو به او نزدیک شده و یکی از سرنشینان آن، کیف او را می‌قاپد. در همین موقع مرد رهگذر در جدال با سارق بوده تا مانع سرقت کیف وی شود که سارق در حالی که خودرو بسرعت حرکت می‌کرد، او را به کنار خیابان پرت کرده و با کمک همدستش می‌گریزد.

ماموران با جمع بندی این اطلاعات، مشخصات خودروی سارقان را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند و در مرحله بعدی تحقیقات، با توجه به مدارکی که همراه مرد مصدوم بود، موفق به شناسایی خانواده وی شدند.

جست‌وجوها برای دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این که با گذشت 21 روز از وقوع این حادثه، مرد مصدوم که در بیمارستان بستری بود، به دلیل شدت صدمات 14فروردین امسال تسلیم مرگ شد. با گزارش مرگ او به بازپرس جنایی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها