دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

ابراهیم رییسی در صدر قرار گرفت

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: شما نمایندگان مردم و ما اینجا جمع شدیم تا ببینیم فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری چه کسی است.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۲۲
موحدی کرمانی : فرد اصلح برای انتخابات را مشخص می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله موحدی کرمانی بعدازظهر امروز در دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بحمدالله دست به کاری زدید که بسیار ارزنده است و در این مقطع زمانی وظیفه مهم ماست.

وی افزود: خدا فرمان داده امانت‌ها را به دست اهل آن بسپاریم، این انقلاب امانتی است که در دست ماست؛ شهدا، امام راحل، رهبری، بزرگان و نخبگان تلاش کردند تا این انقلاب به دست آمد.

موحدی کرمانی ادامه داد: یکی از نشانه‌های بقای انقلاب این است که انقلاب در دست افراد صالح باشد، اگر دست افراد ناصالح باشد، انقلاب از بین خواهد رفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: ما اینجا جمع شدیم تا ببینیم اصلح چه کسی است؛ برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است و بالاخره کاندیداها با رأی‌گیری امروز از ۱۰ نفر به ۵ نفر تقلیل پیدا کرده و در نهایت به یک نفر خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این تشکل مبارکِ جبهه مردمی انقلاب اسلامی فعلاً یکی از برنامه‌هایش انتخابات است؛ این تشکل باید بماند و می‌ماند تا در هر مقطعی دقت کند که چه کاری باید برای انقلاب انجام شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه سخنانش تصریح کرد: فکر می‌کنم به خواست خدا این حرکت عظیم و جبهه مردمی انقلاب اسلامی که ایجاد شده، حرکت اخلاص است؛ هدف همه شما این است که به وظیفه دینی خود عمل کرده، اصلح را بشناسید و به آن رأی بدهید.

وی افزود: تمام ما تلاش می‌کنیم، بدون آنکه چهره‌ای از کاندیداها به دست ما تخریب شود. ما سعی می‌کنیم بهترین را تشخیص داده و به جامعه معرفی کنیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که صد درصد مطیع رهبری باشد، گفت: امام راحل در زمان حیات خود توطئه‌ها را خنثی کردند و بعد از امام (ره)، رهبری این انقلاب را به خوبی حفظ کردند؛ این رمز عزت ماست، هرکجا هم که آسیبی متوجه نظام شد به این دلیل بود که تصمیمات رهبری و سیاست‌های ایشان به طور کامل رعایت نشد. رئیس‌جمهور باید کسی باشد که مردم را دوست داشته و معتقد به این باشد که باید به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مسئله اصلی کشور است، تصریح کرد: باید رئیس‌جمهور دغدغه این مسائل را داشته باشد، درد مردم را حس کند و اهل تجملات نباشد؛ کسی که اهل تجملات است، حال مردم را درک نمی‌کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید بداند دشمن، دشمن است، به آمریکا اعتماد نکرده و به قدرت درونی کشور متکی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها