آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز

«ماجرای نیمروز» به مرز 2میلیارد و نیم نزدیک شد

با پایان تعطیلات نوروزی اقبال مخاطب به فیلم‌های اجتماعی بیش از دو هفته اول اکران نوروزی شده است و همچنان فیلم های کمدی می‌فروشد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳۳
«ماجرای نیمروز» به مرز 2میلیارد و نیم نزدیک شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، همانطور که قابل پیش بینی بود با پایان تعطیلات نوروزی فیلم های اجتماعی با اقبال خوبی مواجه شد و در کنار فیلم های کمدی توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند.

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» در تهران به فروش 7 میلیارد و 320 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 210 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به 11 میلیارد و 530 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره تعداد هفته های نمایش این فیلم توضیح داد: این فیلم از سال 95 اکران شده و شامل فروش 10 هفته ای خواهد بود. فیلم های نوروزی فروش 7 هفته ای خواهند داشت و هم اینک خوب بد جلف در هفته هشتم اکران قرار گرفته است.

مختاری درباره فروش «گشت 2» گفت: فیلم در تهران به فروش 5 میلیارد و 450 میلیون تومان دست یافت که در شهرستان به فروش 3 میلیارد و 370 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به 8 میلیارد و 820 میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی درباره دو فیلم اجتماعی دفتر فیلیمران گفت: اقبال مخاطب نسبت به تعطیلات نوروزی بهتر شده است و این رفتار از سوی مخاطبان قابل پیش بینی بود. فیلم «آباجان» به فروش 810 میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 590 میلیون تومان دست یافت . این دو فیلم بیشترین سالن را در تهران دارند و در شهرستان با سالن های محدودی به نمایش درآمدند.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش 610 میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به 2 میلیارد و 360 میلیون تومان رسیده است.

حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» گفت: فیلم بدون تبلیغات تلویزیونی به فروش 1 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها