مردی که به شیوه‌ای غیرمتعارف و عجیب در حال جابه‌جایی چندین کیلوگرم مواد مخدر در دربند تهران بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳۱
حمل عجیب مواد مخدر در دربند تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری فردی که چندین کیلوگرم مواد مخدر را در یک گونی گذاشته و در حال حمل آن بود در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران کلانتری 122 دربند مشخص شد که فردی در محله دربند مدتی است که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت که طی آن، مشخص شد؛ مظنون به تازگی اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر در منزل خود می‌کند و تعدادی افراد نیز در منزل او تردد دارند.

وی ادامه داد: ظهر دیروز ماموران کلانتری، برای انجام تحقیقات دقیق و کامل به محل سکونت مظنون مراجعه کرده و مشاهده کردند، فرد مذکور، در حالی که یک کیسه از جنس گونی در دست دارد و به طرف منزل خود در حال حرکت است.

این مقام انتظامی افزود: فرد مظنون با دیدن مأموران پلیس از محل متواری شد ولی مأموران توانستند، وی را پس از تعقیب و گریز و انجام عملیات پلیسی دستگیر کنند. در بازرسی بدنی و وسایل همراه او مقدار 3 کیلو و 250 گرم مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قضایی به کلانتری انتقال داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
پیراسته فر
United States
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
اگرلای تنه درخت،داخل هندوانه وپرتقال ولای گلگیروتائرویاداخل مخزن سوخت خودروقراربدهندویاداخل شكم قراربدهند ،میگویید"جاسازی عجیب"
حالا كه عادی حمل می كنند بازم میگید"عجیب"این قاچاقچیان چگونه حمل بكنند كه "عجیب"نباشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
اصلا نباید حمل كنند
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
آخه كسب در آمد به چه قیمتی به قیمت تباهی خود و دیگران
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
پایشان را خارج دایره نگذارند.
ناشناس عصبانی ازاوضاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۰
۰
باسلام خدمت سربازان امام زمان ومسولین وقضات محترم اجرایی خیلی خیلی بااین گونه مسایل چون باجوانان وخانواده وجامعه وفرهنگ مادرارتباط مستقیم است برخورد نمایید خیلی ازمكانها ومنزلها وپارك ها آزادانه وبه شكل مختلف این اعمال كثیف را به همراه خیلی ازخلافها انجام می دهند. بكوشید جامعه ایرانی پاك شود لكه ها وننگ های نابه هنجار رابه همت وقدرت وفرموده رهبرمعظم برای رفاه وامنیت وآرامش مردم خوب كشور سركوب ومنهدم نمایید زندان چاره كار و نهایی نیست راههای سخت تر ومجازات سنگین تر و زیرنظربودن ای سربازان گمنام وخوب این مردم منتظریم یاعلی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها