فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای درخصوص حمله موشکی بامداد امروز آمریکا به پایگاهی نظامی در سوریه، تأکید کرد که این حمله، آمریکا را شریک داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی قرار می دهد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۴
ارتش سوریه: آمریکا شریک داعش و النصره است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه خود اعلام کرد که آمریکا در تجاوزگر آشکار خود ساعت 3 و 42 دقیقه بامداد امروز یکی از پایگاههای هوایی ما در منطقه مرکزی سوریه را با چند فروند موشک هدف قرار داد که در آن شش نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و خسارتهای زیادی به بار آمد.

در این بیانیه آمده است: این تجاوزگری محکوم آمریکا بر تداوم راهبرد اشتباه این کشور تاکید می کند و روند مبارزه با تروریسم ارتش سوریه را تضعیف می کند، و آمریکا شریک داعش و النصره و سایر گروههای تروریستی قرار می دهد که از روز اول جنگ ظالمانه علیه سوریه به مراکز و پایگاههای نظامی ارتش سوریه حمله می کنند.

این بیانیه افزود: تلاش آمریکا برای توجیه این تجاوزگری به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در منطقه خان شیخون بدون آگاهی یافتن از حقیقت امر و تعیین مسئول آن می تواند پیام های نادرستی به گروههای تروریست بفرستد تا این گروهها – هر وقت در میدان نبر متحمل زیان بزرگی شوند- به استفاده از سلاح شیمیایی در آینده وی آورند.

فرماندهی ارتش و نیروهیا مسلح سوریه تاکید کرد: این تجاوزگری با همه قوانین و موازین بین المللی مغایر است و این تجاوزگری تلاشی برای تاثیر گذاری بر توان ارتش سوریه در نبرد با تروریسم است. فرماندهی ارتش سوریه تاکید می کند که پاسخ آن به این تجاوزگری همان افزایش عزم خود برای ادامه وظیفه ملی خود در دفاع از ملت سوریه و از بین بردن تروریسم در جای جای خاک سوریه و بازگرداندن امنیت به آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها