عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

تروریست ها بیشترین سود را از اقدام نظامی آمریکا می برند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام نظامی آمریکا علیه کشور سوریه گفت: گروه های تروریستی بیشترین سود را از اقدام نظامی آمریکا علیه دولت سوریه می برند.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۸۴
تروریست ها بیشترین سود را از اقدام نظامی آمریکا می برند

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه هنوز جزییات حمله آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه افشا نشده است اظهارداشت: حمله آمریکا به سوریه اوضاع را پیچیده می کند. دونالد ترامپ ادعاهایی برای تغییر اقتدارآمیز نظم جهانی مطرح کرده بود و به دنبال بهانه ای بود تا قدرت نظامی آمریکا را به رخ بکشد.

وی افزود: موضوع شیمیایی در ادلب که دولت سوریه هرگونه حمله شیمیایی را تکذیب کرده است این بهانه را به ترامپ داد تا به روش خود عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا بدون اینکه شورای امنیت سازمان ملل جلسه ای تشکیل دهد و بدون اینکه با رقیب دیرینه خود یعنی روسیه هماهنگ شود به پایگاه هوایی ارتش سوریه موشک شلیک کرد، این موضوع ضمن پیچیده کردن اوضاع منطقه کشورهای غربی را نیز نگران می کند تا وحشی گری بدتر از دوران بوش در دنیا حاکم شود.

وی افزود: کشورهای حامی تروریسم مانند رژیم صهیونیستی و عربستان که نتوانسته بودند گروههای تروریستی مانند داعش و النصره را به خوبی رهبری کنند اکنون به اقدام نظامی دولت ترامپ امیدوار شده و از این موضوع ابراز خرسندی می کنند.

فلاحت پیشه یادآور شد: ترامپ به خوبی می داند که در سوریه با رقیب مقتدری مانند روسیه روبرو است و ادامه چنین عملیاتی می تواند به باتلاقی برای نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
لعنت بر امریكای شغال و سعودی
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
واقعآ این ترامپ احمق احمق احمق تشریف دارن ... و تا یك سیلی جانانه نخورد از رو نمی رود ... آخه ترامپ احمق كدام رهبر كشوری مردم خودش را شیمیایی میكنه ... كشوری كه چند سال توسط تروریستهای تحت حمایت آمریكا و اسرائیل و عربستان كثیف و كشورهای انگلیس و فرانسه و....... تجهیز و تامین میشوند در اسارت است حالا كه موفق شده تروریست ها را شكست بدهد برای تضعیف شدن به این بهانه ها مورد حمله قرار گرفته واقعآ كه استكبار چه رویی دارد خدا ترامپ و دار ودسته اش را نابود كند
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۰
۰
سیاست آمریكا الان مثل همون سیاست های سال_2002 هستش... كسی كه عاقل باشه تاریخ رو درست خونده باشه و دیده باشه میدونه كه در گذشته تكنولوژی ساخت سلاح های میكروبی و شیمیایی از درون ذهن ملعون و بیمار همین حقوق بشری ها به وجود اومده بوده...!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها