با برگزاری نخستین روز دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 در بخش دانشجویی و دانش آموزی، نتایج اولیه ی لیگ های مختلف به شرح ذیل اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۶۵
اعلام نتایج اولیه مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد اطلاع رسانی دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017، در لیگ انسان نما تیم های «ZJUDancer» از کشور چین و «ROBIT» از کره جنوبی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در لیگ ربات خانگی نیز تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و «KameRider» از ژاپن به ترتیب با امتیازهای 57.5 و 25 بهترین عملکرد را داشتند.

در لیگ ربات امدادگر واقعی نیز تیم های MRL از دانشگاه آزاداسلامی قزوین، ROBIT از کره جنوبی، YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و D M L از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، بیشترین امتیازها را به دست آوردند.

در لیگ ربات های صنعتی نیز در مرحله ی نخست تیم های «MEC» از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان و دانشکده شریعتی تهران، «Ace IAUK» از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و «LUHbots» از کشور آلمان بیشترین امتیازها را کسب کردند.

در مرحله دوم این لیگ نیز تیم های «Ace IAUK» از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، «LUHbots» از کشور آلمان، «MEC» از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان و دانشکده شریعتی تهران و «Khayyam» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور به ترتیب بهترین عملکرد را داشتند.

در لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک تیم های «ER-Force» از آلمان، «MRL» از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، «Parsian» از دانشگاه امیرکبیر، «zjunlict» از چین و «TIGERs» از آلمان مقابل رقیبان به برتری رسیدند.

در لیگ ربات فوتبالیست سایز متوسط نیز تیم «MRL» دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتایج پرگل 9 بر صفر، 11 بر صفر و 13 بر صفر تیم قدرتمند «Hibikino-Musashi» از ژاپن را شکست داد.

در لیگ ربات فوتبالیست نائو نیز تیم «HTWK» از آلمان مقابل رقبای خود به برتری رسید و بازی تیم های «HULKs» از آلمان و «SRC» از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بدون گل مساوی شد.

در لیگ فوتبالیست انسان نما نیز تیم های «ZJUDancer» از چین، «ROBIT» از کره جنوبی، «MRL» از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و «Hamburg Bit-Bots & WF Wolves» از آلمان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
در لیگ ربات امدادگر مجازی نیز تیم های «YILDIZ» از ترکیه، «MRL» از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و «Echoic» از دبیرستان سلام رسالت و دبیرخانه ربات های نجاتگر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیشترین امتیازها را کسب کردند.

در لیگ ربات خانگی نیز تیم های «MRL» از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و «KameRider» از ژاپن پیشتاز هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها