بارابارا ایلین، نویسنده و روزنامه نگار امریکایی از جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی خواست دیگر رهبر کره شمالی را "چاق" خطاب نکند، مبادا این رهبر جوان، غرب را با بمب هسته ای هدف قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵۵
کلمه ای که ممکن است به آغاز جنگ اتمی منجر شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،ایلین در مقاله ای در روزنامه آبزرور نوشت: مک کین با "کودک چاق" نامیدن رهبر کره شمالی در آستانه برافروختن آتش یک جنگ هسته ای بود.

وی تصریح کرد: کیم جونگ اون، علاقه مند است وی را "رهبر بزرگ" بنامند و کره شمالی در بیانیه ای تصریح کرده بود: سخنان مک کین، در واقع تحریک به نزدیک بودن یک جنگ هسته ای است.

گفته می شود کیم جونگ اون، نسبت به وزنش حساسیت فراوانی داشته باشد. این موضوع باعث شده است عبارت "کیم چاق سوم" به طور گسترده ای در اینترنت جستجو شود.

این روزنامه نگار آمریکایی تصریح می کند: با این وجود مک کین نسبت به اظهاراتش هیچ گونه پشیمانی ندارد. به طوری که در پاسخ درخواست ها مبنی بر عدم تکرار واژه چاق گفته است: می خواهید او را با چه صفتی خطاب کنم؟ "کودک دیوانه لاغر"؟

ایلین می افزاید: کیم جونگ اون، همه آنچه یک دیکتاتور جوان نیاز دارد از جمله زرادخانه نظامی هسته ای و اموالی را که امکان تهیه موشک های کافی برای حذف آمریکا از روی کره زمین برای وی فراهم می کند در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
كامران
Germany
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
این مك كین همانی نیست كه شش هفت سال پیش در كنار خلیفه البغدادی نشسته بود و با هم چایی می خوردند؟ آن هم پیش از این كه این یارو خلیفه ی داعش بشود و كل منطقه را به خاك و خون بكشد؟ به اینترنت سری بزنید و نام مك كین و البغدادی را بدهید و تصاویر این دو جنایتكار را در كنار هم ببینید تا ببینید كه چه كسی بیشتر خطر برای این جهان دارد. رهبر كره ی شمالی و یا این آمریكایی ها...
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
امریكاییها همیشه دنبال بهانه ای هستند تا به دنیا بفهمانند كه جنایتهای امریكاییها برای دفاع از بشر است مثل بمب اتم كه ادعا كردن برای دفاع از زمین در برابر فضاییهاست حالا هر كشوری كه در برابرشون تعظیم نكنه به طرفش هدف میگیرن و الان هر كشوری رو امریكا بهش كار نداره فقط به خاطر بردگی اون كشور در برابر امریكای عوضی است حتی اگه المان باشه یا زاپن یا فرانسه
نوذر
Canada
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۱
"پیر خرفت مغرور" هم لقب مك كین است. این ملعون همان است كه آواز" بامب بامب ایران" را میخواند....لعنت به تو.....
سمیرا
Germany
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
بعضی ها فكر می كنند كه اگر كسی علیه آمریكایی ها حرفی زد مردم آمریكا منظور نظرشه. نه دوستان! ما با مردم آمریكا و یا هیچ كشوری دشمنی نداریم ولی كسی كه به نام سیاست كشوری مثل آمریكا همه ی اهرم های نظامی و اقتصادی اش را علیه دیگر مردم جهان به كار می گیره و با دروغ(مثل قضیه ی عراق كه جرج دبلیو بوش ادعا كرد عراق اتم داره و به این روزش انداخت) به دیگر كشورها حمله می كنه تا منابع معدنی و سرمایه ی آن ملت را بچابه ما با آن دشمنی داریم. در همین مسئله ی گفتگوهای اتمی هم من اول خیلی خوشحال بودم ولی بعد دیدیم كه چطور دست چدنی اشان زد بیرون. می بینیم كه تحریم ها ادامه داره و حتی مردم ایران را جزو تروریست ها كردند و بهشان ویزا نمی دهند و هر روز هم تهدیدمان می كنند و دروغ های زیادی در جهان پخش می كنند. و حتی به خاطر حمله به برج دوقلوهای نیویورك از مردم ایران خسارت می خواهند ولی جلوی عربستان سعودی كه سرچشمه ی ترور برج دوقلوها بود تعظیم می كنند. خیلی متأسفم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها