نماینده سلفی و جنجالی پارلمان کویت خوابیدن امیر این کشور در اجلاس سران عرب را توجیه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۳۱
توجیه خوابیدن امیر کویت در اجلاس سران عرب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،ولید طباطبایی نماینده پارلمان کویت روز جمعه در واکنش به خوابیدن صباح الجابر الحمد الصباح امیر این کشور در اجلاس سران عرب گفت: امیر کویت در اجلاس سران نخوابیده بود، بلکه از فرط خستگی چند لحظه چشمان خود را بسته بود.

بیست و هشتمین اجلاس سران عرب روز چهارشنبه هفته گذشته در منطقه بحر المیت اردن آغاز به کار کرد که امیر کویت در جلسۀ همان روز به خواب رفت.

طباطبایی در صفحۀ توئیتری خود نوشت: خبر خوابیدن امیر کویت در اجلاس سران "نادرست" است. واقعیت این است که امیر کویت احساس خستگی شدید می کرد و برای چند لحظه چشمان خود را بست تا خستگی را از تن خود بیرون کند.

مسائل کشورهای عربی و خاورمیانه در اجلاس سران عرب بررسی شد و بیانیه پایانی این اجلاس شامل لزوم حل مناقشۀ فلسطین براساس طرح صلح اعراب (پیشنهادی عربستان سعودی) بود.

علاوه بر امیر کویت، تصاویری از چرت زدن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در نشست سران عرب در بحر المیت اردن منتشر شده است.

رسوایی چرت زدن سران عرب در مقابل دوربین ها، باعث جنجال گسترده ای در رسانه های عربی و شبکه های اجتماعی شده است. به طوری که عده ای با به سخره گرفتن این وضعیت، از احتمال نصب هشدار "خوابیدن ممنوع" در نشست های آتی سران اتحادیه عرب، خبر داده اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها