معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان کوهرنگ به مرکزیت چلگرد در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان همچون نگینی در میان زیبایی‌های‌ انبوه چهارمحال‌وبختیاری می‌درخشد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۸
شهرستان کوهرنگ، نگین بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی و امور فرهنگی ادار‌ه‌ میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال‌و‌بختیاری، حیدر صادقی افزود: آبشار شیخ‌ علیخان، یخچال‌های دایمی زردکوه بختیاری و چشمه‌ساران متعدد در این منطقه که آن را به بهشتی کوچک بر روی زمین تبدیل کرده چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند.

وی عنوان کرد: شهرستان کوهرنگ با دارا بودن چشمه دیمه یکی از بهترین‌ آب‌‌‌‌‌‌های معدنی دنیا را در دل خود جای داده است که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی از آن دیدن می‌کنند.

صادقی با اشاره به وجود دشت لاله‌های واژگون، غار یخی چما، حاشیه زاینده‌رود، چشمه‌های مورز، خورده‌ها، دزداران، پل خدا‌آفرین و چشمه پرک‌وسرداب در شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: روستای سرآقاسید با شباهت بسیار زیاد به روستای ماسوله در شمال کشور یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در این منطقه محسوب می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به آب و هوای دلپذیر استان در فصول مختلف سال به‌ویژه بهار اشاره و خاطرنشان کرد: امکان اسکی تابستانه در زردکوه بختیاری یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این خطه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها