اصالت حمید عسگری در خندوانه مشخص شد

آهنگ های چاووشی گوش نمی کنم

آلبوم کما که جزء پنج آلبوم پرفروش بعد از انقلاب بود را در شرایط خیلی سخت در خانه تنظیم کردیم.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۰
آهنگ های چاووشی گوش نمی کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان ، نوروز شب گذشته میزبان حمید عسگری خواننده پاپ بود.

شب گذشته بخش دیگری ازخنداننده شو نیز با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.

حمید عسگری در ابتدا در خصوص وضعیت این روز های خود گفت : مشغول زندگی وکار هستم. بیشتر وقتمان را وقف بچه می کنیم ،ده ونیم ماهه است و همه چیز با فرزندم تنظیم میکنیم و تبدیل به یک فرد سحر خیز شدم.(خنده) اما در این مدت پوشک بچه عوض کردم ،حموم بردم،شیردرست کردم

در ادامه در خصوص کارهای خود عنوان کرد: ترک جدیدی آماده میکنم که چند روز دیگر منتشر می شود هنوراسمی انتخاب نکردم.

عسگری در پاسخ به جوان پیرامون انتخاب نام آهنگ ها وترانه اظهار داشت :کلمه مهمی که در ترانه باشد یا اینکه حس کلی خودمان از آن ترانه را برای نام آهنگ انتخاب می کنیم.
همچنین بیشتر ترانه هایم را خودم نوشتم البته با علی بحرینی ،مهرزاد امیر خانی علی ایلیا کار میکنم.

عسگری در خصوص آلبوم های کما و فروش آن توضیح داد: حال و هوای کلی که از ترانه ها به دست آوردم این نام را انتخاب کردم ، آلبوم کما 1 سال85 حدود یک میلیارد درآمد داشت و جز پنج آلبوم پرفروش بعد از انقلاب است. امامن به خاطر آهنگسازی ،خوانندگی،ترانه مجموع هشت میلیون تومان گرفتم! البته آلبوم بعدی هم با هزینه شخصی باید منتشر میکردم اما در آن روزها برای من پول مهم نبود.

وی در خصوص روزهای ابتدایی شروع کار خود اظهار داشت : من از فولاد شهر اصفهان به تهران آمدم، هنوز خونه نگرفته بودم و خونه پدرومادر میلاد ترابی بودیم زمانی که برای تنظیم آهنگ ها همفکری میکردیم همسایه طبقه بالا با عصا به سقف میزد ( خنده)

وی ادامه داد : حتی آلبوم کما1که آلبوم پرفروش شد در شرایط خیلی سخت در خانه تنظیم کردیم که همسایه ناراحت بود البته بعد از انتشار آلبوم از ساعت ده صبح تا دوزده شب فقط مصاحبه می کردیم و به خاطر افزایش نشریات آنها برای مصاحبه به خونه می آمدند بعد همسایه نسبت به این رفت و آمد ها تعجب می کرد آن روزها حس و حال متفاوتی را تجربه کردیم.

من و برادرم با هم در یک مدرسه درس می خواندیم اما من بچه درسخوان، آرام بودم و برادرم همیشه برعکس من بود. پدر ومادرم از من راضی هستند و این موضوع بهم اعتماد به نفس می دهد واز آنها تشکر میکنم.

عسگری در خصوص اصالت و به دنیا آمدن خود عنوان کرد: داستان عجیب و غریبی دارد اصالت پدر ومادرم به فارس بر می گردد خانه مادر و پدرم اصفهان بوده اما پدربزرگ مادری من در شرکت نفت آبادان کار می کرد در زمان زایمان مادرم خانه مادر بزرگم می آیند من در آبادان به دنیا آمدم و دوباره به فولاد شهراصفهان برگشتند و من بزرگ شده فولاد شهر هستم. در حال حاضر درتهران زندگی میکنم حالا شما بگید من کجایی هستم .

در این بخش رامبد جوان رو به تماشاگران کرد و گفت: واقعا کجایی هر کدام از تماشاگران چیزی گفتند

عسگری گفت: ایرانی هستم

جوان اظهار داشت : چیز جالبی میگن که هر جایی زن بگیری مال آنجایی الان باید بپرسیم همسرت کجایی؟

عسگری گفت: تهرانی

جوان گفت : پس تهرانی هستی!

عسگری در پاسخ به سوال جواب مبنی براینکه چرا خواننده ها نسبت به یکدیگر

با مراقبت خاصی صحبت می کنند عنوان کرد: تعداد خواننده پاپ مجاز زیاد نیست باور کنید در حوزه موزیک بچه ها با هم ارتباط خوبی دارند بهنام صفوی محسن یگانه از دوستان خوب من هستند.

در ادامه در خصوص هرکدام از خوانندگان گفت

خواجه امیری: به نظرم احسان خواجه امیری ادامه خوبی برای پدرش است به نظرم آنچیزی که میخواست شد.

بنیامین بهادری: به غیر از بخش خوانندگی آهنگساز خوبی هم است.

چاووشی : اینقدر حس اش زیاد است آدم تحت تاثیر قرار می دهد من خودم گوش نمیکنم به شکل خوبی حال آدمو خراب میکند ( خنده)

همایون شجریان : وای خیلی خوبه ترک موسیقی را برای آرایش غلیظ اجرا کرد که نمیتونم فکرکنم چه جوری اجرا کرده است. این ترک عجیب است به نظرم همایون شجریان دست نیافتی است.

در ادامه این ترک در خندوانه پخش شد و همه همایون شجریان را تشویق کردند.

در پایان حمید عسگری قول داد در اواخر فروردین به خانه سالمندان برود و آنها را خوشحال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
عشق منی

نیازمندی ها