رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: در نوروز امسال نسبت به سال گذشته با ده درصد کاهش رزرو اتاق در هتل‌ها از سوی مسافران داخلی مواجه بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۱۶
کاهش 10 درصدی اقامت نوروزی در هتل‌ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، جمشید حمزه‌زاده گفت: با توجه به اینکه گردشگری داخلی مدتی است مختل شده هتل‌ها نیز از این اخلال بی‌نصیب نمانده‌اند و بیشتر استان‌ها نسبت به گذشته با کاهش مسافر مواجه بوده‌اند. این درحالی است که کیفیت خدمات هتل‌ها نسبت به گذشته بهتر شده و آن‌ها استاندارد هتلداری خود را بالا برده‌اند.

وی گفت: این رویکرد همزمان با فعالیت‌های ستاد سفرهای نوروزی، جامعه هتلداران نیز چند کار را انجام خواهد داد. یکی نظارت بر نحوه ارائه خدمات و دیگری رسیدگی به شکایات مسافران است. هر مسافری که به هتل برود می‌تواند در صورت مشاهده تخلف و یا عدم کیفیت خدمات با جامعه هتلداران کشور تماس بگیرد و شکایت خود را ارجاع دهد. ما در پورتال جامعه هتلداران صفحه‌ای را برای اعلام شکایات مسافران ایجاد کرده‌ایم. اما اگر به هر دلیلی امکان ارسال شکایت فراهم نشد، می‌توانند موضوع مورد نظر را ایمیل و یا پست کنند چون همکاران ما در ستاد سفرهای نوروزی حضور دارند و می‌توانند به این موضوع رسیدگی کنند.

حمزه‌زاده بیان کرد: اکنون برای حضور مسافران در هتل‌ها بیشتر هتلداران اقدام به ارائه تخفیف کرده‌اند و این میزان تخفیف‌ها در هر استانی متفاوت است. با این وجود بیشتر استان‌ها با کاهش مسافر رو به رو هستند به نحوی که درصد رزرو هتل نسبت به سال گذشته ده درصد با کاهش رو به رو بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها