رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به اینکه اگر ترافیک امروز مسیر هراز و چالوس زیاد شود، احتمال یک طرفه شدن این مسیر در حوزه البرز و مازندران به صورت مقطعی وجود دارد، گفت: فعلا ترافیک در حدی نیست که اقدام به این کار کنیم اما فردا این کار در دستور کارمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۸۸
بارش باران در خراسان رضوی / احتمال یک طرفه شدن هراز و چالوس به سمت تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر مداخلات جوی به شکل باران در استان خراسان رضوی محور مشهد ـ چناران و همچنین محور مشهد به نیشابور وجود دارد.

وی افزود: هم اکنون ترافیک پرحجمی از سمت جنوب به شمال محورهای هراز و کرج ـ چالوس مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: سایر محورهای مواصلاتی کشور باز هستند و گره ترافیکی در آنها مشاهده نمی‌شود.

وی درباره احتمال یک طرفه شدن محور هراز ـ تهران و چالوس ـ کرج تصریح کرد: یک طرفه شدن این مسیر فعلاً و امروز در دستور کار نیست نیست ولی اگر بار ترافیکی به سمت تهران زیاد شود احتمال اینکه در حوزه البرز و مازندران محورهای هراز و چالوس به صورت مقطعی یک طرفه خواهند شد اما این کار در مجموع بستگی به حجم ترافیک دارد.

سرهنگ رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: فعلا ترافیک در حدی نیست که اقدام به یک طرفه کردن مسیر هراز و چالوس به سمت تهران باشد اما یک طرفه شدن محور چالوس به کرج فردا در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها