زوج جوان که بخاطر سرقت از حساب زنی بازداشت شده اند می گویند زیر اقساط سنگین بانکی درمانده شده بودند.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۶۷
دستبرد میلیونی زوج جوان بخاطر اقساط بانکی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، رئیس پلیس فتا استان مازندران در این باره گفت: چند روز پیش زنی با حضوردر پلیس فتا شکایت کردکه فردی ناشناس به حساب او نفوذ کرده و چهار میلیون تومان از حسابش غیرقانونی برداشت کرده است.

وی افزود: همزمان با شکایت این زن، تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران فتا به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد پول‌های سرقتی به حساب زوج جوانی واریز شده و با آن اقساط بانکی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: متهمان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

در ادامه تحقیقات آنها هرگونه سرقتی را انکار کرده و مدعی بودند که نمی‌دانند چه کسی این پول‌ها را به حساب آنها واریز کرده است. در ادامه تحقیقات از این زوج، سرانجام زن جوان مدعی شد که شوهرش به این سرقت دست زده است.

در این مرحله مرد سارق بازجویی و مدعی شد، چون پیرزن سواد آنچنانی نداشته، اعتمادش را جلب کرده و کارهای بانکی او را انجام می‌داده، اما بعد از درگیری و اختلاف میان آنها، تصمیم گرفته با رمز اینترنتی که در اختیار داشته، موجودی حساب او را خالی کرده و با آن اقساط بانک را پرداخت کرده و علاوه بر آن شارژ تلفن همراه خریده و به همکارانش فروخته است.برای این زوج قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
طیبه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
به مراتب رسانه ها هشدار دادند كه اطلاعات كارت یا حساب خود را در اختیار هیچ كس قرار ندهید اما كو گوش شنوا
امان از بانك
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
همیشه پای یك بانك در میان است. من 55 میلیون وام مسكن گرفتم باید 125میلیون پس بدم. پیشاپیش هفته بانكداری اسلامی مبارك

نیازمندی ها